Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

2 komentāri

“Bez Tabu” skatītāji ziņo par kļūmi “Latvijas Pasta” piedāvātajā pakalpojumā “Pasta balodis”. Tā ir iespēja nosūtīt tuviniekiem pastkarti ar novēlējumu vienā pusē un izvēlētu fotogrāfiju otrā, taču vairāki adresāti saņēmuši nezināmu cilvēku fotogrāfijas.  

Piemēram, kāda sieviete nosūtījusi piecas pastkartes ar savas ģimenes kopbildi. “Tagad adresāti sāka tās saņemt, katram adresātam atnākusi kartīte ar mūsu novēlējumu, bet ar svešas personas attēlu virsū, nevis ar mūsu ģimenes bildi,” ziņoja skatītāja, kura vēlētos uzzināt, kam piegādāta viņas ģimenes fotogrāfija un kā “Latvijas Pasts” atrisinās šo situāciju.

Ziņotāja tuviniekiem nosūtījusi pastkarti ar savas ģimenes fotogrāfiju, trīs no pieciem saņēmējiem nofotografējuši to, kas patiesībā piegādāts. Vienam tikusi pastkarte ar nepazīstamu meitenīti, otram piparkūkas, bet uz trešā apsveikuma svešas ģimenes fotogrāfija.

Bet šis nav vienīgais gadījums, par kuru pēdējo dienu laikā ziņots raidījumam “Bez Tabu”, piemēram, vēl kāda sieviete atsūtījusi e-pasta vēstuli, viņas ģimene saņēmusi kartīti no tuviniekiem, taču attēlā nepazīstams pāris.

Elīna
saņēmusi pastkarti

“Apsveikums no māsas ģimenes, bet nesaprotu, kāpēc tāda bildes izvēle. Nofotografēju un joka pēc nosūtīju māsai ziņu ar jautājumu – kas viņi ir? Saņēmu šoka pilnu atbildi. Izrādās, uz manas kartītes bija jābūt sniegavīram un zaķim.”

“Latvijas Pasta” pārstāve Gundega Vārpa atvainojās visiem klientiem un norādīja, ka “Pasta balodis” ir jaunums “Latvijas Pasta” pakalpojumu klāstā un pilnā apmērā atklāts vien šogad. “Šo misēkli konstatējām mēs paši, šajā gadījumā mūsu sadarbības partneris bija kļūdījies, veicot drukas darbus, un daļai produktu sajaukti adresāti,” komentēja “Latvijas Pasta” ārējo komunikāciju vadītāja Gundega Vārpa.

Šobrīd uzņēmuma pārstāvji jau sazinājušies ar visiem klientiem, kuriem nosūtītas īpašas atvainošanās kartītes, izsūtītas arī pareizās pastkartes, un katram klientam dota iespēja visa nākamā gada laikā bezmaksas nosūtīt pastkartes.

“Par visiem jautājumiem, kas radušies šā pārpratuma rezultātā, aicinām sazināties ar “Pasta baloža” speciālistiem, kuru kontakti norādīti mājaslapā, un “Latvijas Pasts” no savas puses atrisinās šo jautājumu labākajā iespējamajā veidā,” aicināja “Latvijas Pasta” pārstāve.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl