Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

23 komentāri
Krāpniecība? “Somas sākuma cena bija 30 eiro! Tieši tāda pati tā bija arī izpārdošanā!”

Izpārdošanas laiks veikalos rit pilnā sparā! Neapšaubāmi, runājot par apģērbu veikaliem, vislielāko prieku tas sagādā tieši dāmām.

Bez Tabu skatītāja Ieva kopā ar savu meitu jau pirms mēneša bija noskatījusi somu veikalā “Mango”. Somas cena bijusi 29,99€. Tomēr konkrētajā dienā no pirkuma abas dāmas tomēr kaut kas atturējis…

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Laika gaitā Bez Tabu skatītājas Ievas meita tomēr par somu izrādīja interesi. Mamma Ieva nolēmusi, ka meitu iepriecināsies un somu viņai iegādāsies.

Abas devušās uz iepriekš minēto veikalu “Mango”. Izrādās, ka tieši tur sākušās atlaides! Šis fakts abas dāmas iepriecinājis vēl vairāk!

“Apskatot somu, konstatēju, ka šobrīd, izpārdošanas laikā, tā maksā 29,99€! Man sāka šķist, ka soma tā arī maksāja pirms tam, tomēr veikalā nepievērsu tam uzmanību.”

Abas dāmas somu iegādājās, tomēr, atbraucot mājās, mammas Ievas interese par pirkuma cenu auga. Viņa nolēma sākt plēst nost cenu lapiņas.

Izrādās, ka somas cena tiešām ir vienāda ar somas sākuma cenu. Sieviete paskaidroja, ka ar šādu situāciju nesastopas pirmoreiz – viņa jau iepriekš cenu nesakritību bija konstatējusi arī citos apģērbu veikalos.

“Apranga group LV” direktore Aija Matvejeva paskaidro, ka mazumtirdzniecības cenas var atšķirties dažādu faktoru ietekmē:

“Cenu atšķirību ietekmē iepirkuma cena, PVN vai citas nodokļu likmes, kā arī piemērotais franšīzes nodoklis un loģistikas izmaksas.”

Norādītā sākotnējā cena 35,99 EUR ir faktiskā spēkā esošā sākumcena veikalos Latvijā un tiešsaistes veikalā. Cena, kas norādīta uz etiķetes pamatnes zem Latvijas cenu etiķetes, ir spēkā esoša sākumcena citā ģeogrāfiskā reģionā. Cena 29,99 EUR, kas norādīta uz virsējās etiķetes sarkanā krāsā, ir spēkā esošā cena izpārdošanas laikā veikalos Latvijā un tiešsaistes veikalā.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane skaidro, ka pirmā norādītā cena tiek saukta par ieteicamo tirdzniecības cenu.

Tā esot katra veikala “politika” un izvēle – vai turpināt preci pārdot par sākotnējo cenu, vai to pacelt. Iespējams, tas nozīmē vien to, ka ekonomiska iepirkšanās jāplāno ārpus Latvijas robežām!

Video

TOP komentāri

  • Ingus Grigors
  • Marta
    +14 +13 -1

    Marta

    Arī veikali "ZARA" piekopj šo pašu cenu politiku.. Iepērkoties šajos veikalos citās valstīs - spēkā orģinālā cenu etiķete, savukārt Latvijā cenas tiek paaugstinātas.
  • ILzee Pranckuma

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl