Klients sašutis: Bite iekasē naudu par numura uzturēšanu, kas netiek lietots!

3 komentāri
Klients sašutis: Bite iekasē naudu par numura uzturēšanu, kas netiek lietots!
Foto: Ekrānuzņēmums

Pamatīgs pārsteigums sagaidījis kādu precēto pāri, kuri savulaik, lai par izdevīgāku cenu iegādātos telefonu, kļuvuši par Bites klientiem. Uz saviem vārdiem piereģistrējuši numurus, par kuriem līguma slēgšanas brīdī nebija jāmaksā absolūti nekas. Tagad rēķinā parādījusies maksa – 0,87 eiro.

Maksa par numura uzturēšanu? Pat ja no attiecīgā numura nav veikts neviens zvans un nav nosūtīta neviena īsziņa? Par to, ka karte nolikta tālajā plauktā?

Par šādu maksas pieprasīšanu līdz šim nav dzirdēts. Aptaujājot arī pārējos mobilo sakaru operatorus, atklājas, ka neviens šāda veida maksu neiekasē. Ja līgums ir spēkā, tas paredz tikai abonēšanas maksu, kas klientam ir jāapmaksā.

Starp citu, pašus numurus operatoriem piešķir valsts! Ja par tiem būtu jāmaksā, tad varētu saprast, ka uzņēmums mēģina atpelnīt izdoto naudu, bet tā nav! Numerācija Latvijā mobilo sakaru operatoriem tiek piešķirta bez maksas.

Foto

Sabiedrisko pakalpojumu regulatora pārstāvis saka, ja operators par numura uzturēšanu no klienta prasa naudu, likumpārkāpums tas nav, bet no ētiskā viedokļa ir jādomā, vai pie šāda operatora ir vērts palikt.

Lai šajā situācijā tiktu pie skaidrības, Bez Tabu ierodas pie Bites taujāt, par ko izrakstīts rēķins, un, ja tas tiešām ir par bezmaksas numura uzturēšanu, tad – cik tas ir ētiski.

Kompānijas pārstāve apgalvo, ka tā, visticamāk, neesot maksa par numura uzturēšanu, bet gan abonēšanas maksa, kas attiecīgajam tarifu plānam piemērota pēc šīs vasaras cenu pieauguma.

Atgādinām, ka šogad operators ir pacēlis maksu visiem klientiem, ieskaitot tos, kuriem līdz tam abonēšanas maksa bija apaļa nulle.

Tagad par šo tarifu plānu izmantošanu kaut kas ir jāmaksā. Klienti par izmaiņām laikus brīdināti, nosūtot ziņu uz abonenta norādīto adresi vai e-pastu. Iespējams, ka notikusi komunikācijas kļūda.

Video

3 komentāri