Klienti paliek bez naudas un iespējas sportot, jo mainās kluba vadība

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

2 komentāri

Modrīte taupa naudu un atsaka sev citas vajadzības, bet peldbaseina abonementam tomēr sakrāj un apmeklē to Rīgā, Purvciemā. Ir gada abonements, kas ļauj apmeklēt baseinu līdz pat augusta beigām, taču jau kopš decembra vidus to izmantot nevar.

Kad decembra vidū kārtējo reizi ieradusies peldēt, klubs bijis slēgts. Nomainījušies īpašnieki, kas pēc Modrītes rīcībā esošās informācijas ir “tie paši vēži, tikai citā kulītē”.

Vasarā daudzi iegādājušies abonementu uz visu gadu, samaksājot 888 eiro! Tas bijis izdevīgāk nekā katru mēnesi maksāt 111 eiro, turklāt pirkt gada abonementu vilināt vilināti ar dažādiem bonusiem.

Pati ir apzinājusi desmit cilvēkus, kuri kopš decembra nevar saņemt solīto pakalpojumu, bet noskaidrojusi, ka kopumā akciju izmantojuši simtiem.

Naudu samaksājuši SIA “Profitness” un klubs saucies “Sportima”, tagad to pārņēmusi cita sabiedrība un nosaukums esot “Fitnesa klubs F1”. Reģistrējot uzņēmumus, abiem gan norādīts viens tālruņa numurs un figurē tie paši uzvārdi. Tagadējais baseina saimnieks gada abonementu īpašniekiem piedāvājot vien pāris nedēļas apmeklēt baseinu bez maksas, pēc tam būšot jāmaksā.

Kluba vadība no intervijas atsacījās, vien atsūtīja izziņu, ka viens uzņēmuma īpašnieks iesniedzis ziņojumu par otru un uzsākts kriminālprocess, taču nesniedz skaidrojumu vai un, kad klienti varēs izmantot pakalpojumu pilnā apjomā.

Patērētāju tiesību centrs jau esot saņēmis dažas sūdzības no sporta kluba klientiem, un vēl vērtēšot vai bijusi, piemēram, uzņēmēju negodīga komercprakse.

Izskatoties, ka radies strīds izveidojies starp telpu iznomātāju un uzņēmuma pārstāvjiem, kas nodrošina sporta kluba darbību, taču patērētājiem no tā nebūtu jācieš, bet jāsaņem pilna pakalpojuma izpilde.

Interesanti, ka septembrī, kad jau notikusi uzņēmuma īpašnieku maiņa, iegādāties gada abonementu vilināt vilinājuši vēl aktīvāk.

Ja viens uzņēmums pārņem iepriekšējā uzņēmuma saistības un tiesības, tam būtu jānodrošina klientiem pilnu pakalpojuma izpildi.

Ar baseina apmeklētāju sūdzībām raidījums Bez tabu iepazīstina arī juristu Armandu Loginu, kas visiem, kuri iegādājušies gada abonementu, bet nav saņēmuši solīto pakalpojumu pilnā apjomā, iesaka rakstīt ziņojumus gan Patērētāju tiesību aizsardzības centram, gan policijai, gan Valsts ieņēmumu dienestam.

Foto

2 komentāri