“Kad tādas lietas notiek, nav smuki,” liepājnieks pukojas uz kabeļtelevīzijas pakalpojumu sniedzēju

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

1 komentārs

Mainot dzīvesvietu, jaunajā adresē Marekam vairs nebija nepieciešams kabeļtelevīzijas pakalpojums. Nolēma no tā atteikties un atkāpties no līguma. Aprīļa sākumā uzrakstīja iesniegumu, ka atkāpjas no līguma un kopš 8. aprīļa pakalpojumu neizmantoja, taču bija nepatīkami pārsteigts, ka jāmaksā līdz 1. maijam.

Ja pakalpojuma sniedzējs aprēķinātu maksu tikai līdz dienai, kad atteicās no pakalpojuma, būtu jāmaksā nevis astoņpadsmit, bet gan piecus eiro. Starpība sanāk trīspadsmit eiro.

Mareks gan vairāk sašutis nevis par zaudējumu naudas izteiksmē, bet gan par pašu faktu: kāpēc jāmaksā par produktu, kuru neizmanto?!

Pakalpojuma sniedzēja SIA “Ostkom” pārstāve Linda Smiltiņa skaidro, kāpēc tā: “Ar abonentiem noslēgtajos līgumos ir ierakstīts punkts, lai atteiktos no pakalpojuma, abonentiem jāiesniedz rakstisks iesniegums līdz mēneša pēdējam datumam. Ja atsakās kaut vai mēneša pirmajā datumā, tik un tā jāmaksā par visu mēnesi.”

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane atzīst, ka likums to pieļaujot, ja vien šāds nosacījums iekļauts līgumā.

Mareks tomēr uzskata, ka līguma nosacījumi, kas paredz, ka jāmaksā par pakalpojumu, ko vairs neizmanto, nav  godīgi un tagad vairs nav gatavs piedot arī citu interneta provaidera pārestību, ko piedzīvojis jau pirms vairākiem gadiem, kad tikko noslēdzis līgumu. Proti, lai veiktu pieslēgumu, neplānoti nācies atdarīt maku dubultā.

Pakalpojuma sniedzēja pārstāve skaidro, kā parasti notiek pieslēgums un vienošanās par maksu. Par to parasti klientu brīdinot iepriekš.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane informē, ka par konkrēto komersantu šā gada laikā saņēmuši četrus ziņojumus. Uzskata, ka tas nav daudz.

Foto