Jaunolaines iedzīvotāja kārtējo reizi saņem svešu vēstuli. Mistika vai pasta darbinieku neizdarība?

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu risināšanā.

Pievienot komentāru

Atverot savu pastkastīti, Jaunolaines iedzīvotāja Dzintra ierauga svešu vēstuli, kas adresēta citai sievietei, citā adresē, turklāt uz viņas adresi svešs pasta sūtījums tiek nogādāts ne pirmo reizi.

Dzintra kārtīgi apskatījusi pasta sūtījumu, un, to pat neatverot, redz, ka iekšā ir bankas karte. Raizējas, ka sievietei tā ir nepieciešama, turklāt izsūtīta jau 13. decembrī, bet Dzintra to savā pastkastē atrada vien pēc Jaunā gada.

Gribētu sazināties ar sievieti, kurai adresēta vēstule un viņai to nogādāt, taču visā apkaimē neesot nevienas mājas ar norādīto nosaukumu. Uz aploksnes norādīts saņēmējas vārds un uzvārds, bet nezina, kā ar sievieti sazināties. Ar mazbērnu palīdzību meklēja sociālajos tīklos, taču bez rezultāta. Vaicāja policijai, taču arī nekā. Sauca palīgā “Bez Tabu”.

Raidījuma “Bez Tabu” žurnālisti sazinās ar sievieti, kurai adresēta vēstule, un to nogādā viņas mājās. Izrādās, ka viņa jau sen gaida bankas karti, jo esošajai beidzies derīguma termiņš.

“Latvijas Pasta” pārstāve atzīst, ka šajā gadījumā kļūdījies pastnieks un vēstuli nogādājis nepareizā adresē. Aicina klientus sazināties ar “Latvijas Pastu”, ja ir saņēmuši svešu vēstuli, un problēmu novērsīšot. Dažkārt gadās, ka tiek sajaukti adresāti, taču tas notiekot reti. Reizēm tā ir pastnieku vaina, reizēm adrese nav norādīta precīzi.

Lasi vēl