Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

2 komentāri

Vēlme būt formā un apmeklēt sporta zāli Jelizavetai pārvērtusies vienās vienīgās galvassāpēs – iegādājusies nenoteikta laika abonementu sporta zālē “Lemon Gym”. Pēc laika vēlējusies līgumattiecības izbeigt – to arī izdarījusi, taču rēķinus par pakalpojumu turpina saņemt.

Sporta kluba pārstāve Jelizavetai teikusi, ka iesniegums nav jāraksta, pietikšot ar mutvārdu vienošanos līgumattiecības beigt. Tā arī viss noticis, taču pēc četriem mēnešiem jauniete saņēmusi vēstuli no parādu piedziņas kompānijas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Meitene nenoliedz, ka četru mēnešu laikā saņēmusi atgādinājumus par rēķiniem, taču nepievērsusi tiem uzmanību, jo pārstāve skaidri un gaiši pateikusi, ka līgums ir lauzts.

Jelizaveta
iegādājusies sporta kluba abonementu

“Es zvanīju uz “Lemon Gym”, un man pateica, ka atnāks vēl viens papīrs ar papildu 38 eiro, kas būšot jāsamaksā. Mēs visi bijām šokā!”

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne skaidro, ka mutvārdu vai rakstveida vienošanās nekādi nespēšot kalpot par pienācīgu apliecinājumu tam, ka līgums tiešām lauzts. Tāpat piekrīt, ka līgumā norādītais vārds “brīdināt” ir mulsinošs.

Santa Zarāne
patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Netiek skaidri izskaidrots, kas tieši ir jādara, lai lauztu līgumu. Šeit pašam sporta klubam būtu jāpiedomā, vai viņiem nebūtu teksts par līguma laušanu jānomaina, lai cilvēkiem tas būtu saprotams.

“Lemon Gym” biroja ēkā atrodas arī sporta zāle. Tajā sastopam tās administratori, kura apgalvo, ka birojā neviena cilvēka neesot. Vaicājot viņai par kārtību, kādā notiek līguma laušana, pārstāve zina teikt, ka nepieciešams uzrakstīt iesniegumu.

“Bez Tabu” pārliecinās, ka “Lemon Gym” administrācijas biroja durvis ir ciet un pulksten 11.00 neviena no darbiniekiem birojā nav. Sazvanītā sporta zāles menedžere telefona sarunā apgalvo, ka kameru priekšā stāties atsakās, lūdzot visus interesējošos jautājumus atsūtīt uz e-pastu.

Vēlāk e-pasta vēstules atbildē pārstāve skaidro, ka šajā gadījumā ir notikusi cilvēciska kļūda un sporta kluba darbiniece nepareizi sniedza klientei informāciju par līguma pārtraukšanas nosacījumiem. Ar klienti esot sazinājušies, atvainojušies un situācija tika atrisināta – arī parāda piedzīšana pārtraukta.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne atgādina, ka gadījumos, ja patērētājs ar komersantu nespēj vienoties par abām pusēm labvēlīgu situācijas atrisināšanu, – ir iespēja vērsties pēc palīdzības arī pie viņiem.

Foto

TOP komentāri

  • Adriāna Anna
    0 0 0

    Adriāna Anna

    Tur ar tīrību un dezinfekcijas jautājumiem ar ir problēmas !
  • Andis Feldmanis
    0 0 0

    Andis Feldmanis

    Apbrīnojama muļķība, saņemot rēķinus, kuriem nevajadzētu būt, nelikties par tiem ne zinis un neprasīt sūtītājsm paskaidrojumu par šo rēķinu pamatojamību.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl