“Jau gandrīz 3 mēnešus gaidu, kad salabos planšeti!” rīdziniece sašutusi

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

1 komentārs
“Jau gandrīz 3 mēnešus gaidu, kad salabos planšeti!” rīdziniece sašutusi

Megija nodevusi remontā planšeti. Tas noticis 2020. gada 1. decembrī. Jau trešais mēnesis, kopš iekārta atrodas servisā, taču kā nav salabota, tā nav.

Meistars ik nedēļu “baro” Megiju ar solījumiem, ka planšete būšot salabota pēc nedēļas, taču kā nav, tā nav. Megija sašutusi, jo bērnam nepieciešama ierīce, lai mācītos attālināti.

Megija
Gandrīz pirms 3 mēnešiem nodevusi labot planšeti

Nepieciešams bija nomainīt bērnam piederošās planšetes sasisto ekrānu. Abu mēnešu garumā ”Datoru veselības centra” filiālē Hipokrāta ielā meistars katru nedēļu nodošanas termiņus mainīja un atlika. Sākumā tika solīts, ka būs 18. decembrī, tad 19. decembrī, tad 21. decembrī utt.  Tā katru nedēļu salabošanas termiņi līdz pat šai dienai mainījās.

Sākumā cerēju, ka planšete būs salabota līdz Ziemassvētkiem. Nopirku jaunu vāku ar domu, lai bērnam būtu prieks. Rezultātā paliku tikai ar vāku un bez planšetes.

Ik nedēļu zvanīju “kā uz darbu” meistaram, cerībā atgūt iekārtu. Lūdzu, kad beidzot iekārta būs salabota? Informēju, ka planšete pieder bērnam, atbilde viena: ”Detaļas vēl nav, būs nākamnedēļ, tad arī tiks salabota planšete.”

Vaicāju, vai ir iespēja atgūt kā sasisto preci, tā arī sākotnēji iemaksāto priekšapmaksu 80 eiro? Šāds variants netika izskatīts.

Attālināto mācību procesā bērnam iekārta ir ļoti nepieciešama. Tas ir kā viens no rīkiem, kas palīdz nodrošināt kā video saziņu, tā arī individuālu uzdevumi.lv apmeklēšanu un izpildi.

Ja Megija gribot ierīci varot saņemt atpakaļ, taču tad priekšapmaksu zaudēšot. “Bez Tabu” sazinās ar meistaru. Viņš taisnojas, ka vainīgs detaļas piegādātājs, kurš kavējas ar piegādi.

Eduards
DVC meistars

Tās detaļas nav. Nāk. Ir kaut kādas aizkavēšanās. Piegādātājs kavējas. Detaļa izsūtīta ir. Gaidām.

Megiju secinājusi, ka par konkrēto datoru servisu internetā ir daudz sūdzību. Sākotnēji samaksājusi meistaram 80 eiro skaidrā naudā, jo tika prasīta priekšapmaksa. Viņai netika izsniegts nekāds maksājumu apliecinošs dokuments.

Labā ziņa, – meistars nenoliedz, ka priekšapmaksu paņēmis un skaidro, tā bijusi paredzēta detaļas iegādei. Sola, ka planšeti varētu salabot marta beigās, kad varētu būt piegādāta nepieciešamā detaļa un par darbu piešķiršot atlaidi.