“Jābrauc “pa dārgo”!” Rīdziniekus nokaitinājis e-talonu automāts, kas nedarbojas

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

Pievienot komentāru

“Tev nebūs e-talona,” virsraksts vēstulei, kuru raidījums “Bez Tabu” saņēma no skatītājas Sintijas, viņu acīmredzot nokaitinājis kāds braukšanas biļešu automāts pilsētas centrā, kas jau vairāk nekā mēnesi nedarbojas. “Jau kādu laiku pašā Rīgas centrā, pretī Latvijas Nacionālajai operai un baletam, nedarbojas e-talonu aparāts… Ja nav iespējams to salabot, varbūt noņemt to monstru,” jautā Sintija. 

“Bez Tabu” pārliecinājās, ka e-talonu automāts tramvaja pieturā pie Latvijas Nacionālās operas un baleta tiešām nedarbojas, taču lielākajai daļai pasažieru tas problēmas nesagādā. “Bez Tabu” satika divus cilvēkus, kuri centās iegādāties brauciena biļeti. “Jā, dažreiz tie nestrādā, vienu reizi kāda kundze man palūdza, lai es viņai palīdzu ar to apieties, bet es nevarēju, jo tas nestrādāja, bet tas nebija šis, bet cits automāts,” savā pieredzē dalījās Sids.

Inese
neizbrīna, ka automāts nestrādā

Kāds pārsteigums, kāpēc mani tas neizbrīna? Manuprāt, Rīgā viss ir ar tādiem vadiņiem, sistēmām, podziņām, tāpēc mani tas neizbrīna, nekur nav rakstīts, ka automāts nedarbojas, un, ja tramvajā nav automāta, tad jābrauc “pa dārgo”.

Jāpiemin, ka trūkst ne tikai paziņojuma par to, ka automāts nedarbojas, bet arī informācijas, kur zvanīt neskaidrību gadījumā. “Šī lieta saistās ar dokumentālo formalitāšu nokārtošanu, jo tad, kad šis automāts tika uzstādīts, tas tika noformēts kā pagaidu risinājums, jo tur bija problēmas ar elektrības pievadiem un dažādiem tehniskiem risinājumiem, un šobrīd norit dokumentu sakārtošana, lai automāts tiktu izvietots uz pastāvīgu atrašanos,” skaidroja uzņēmuma SIA “Rīgas satiksme” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Automāts nedarbojas apmēram mēnesi, un “Rīgas satiksmes” pārstāve cer, ka tuvākajā laikā formalitātes tiks nokārtotas, un tas atkal būs ierindā. Tāpat tiks pārbaudīts, vai tiešām nav norādīts tālruņa numurs, un tiks atjaunots paziņojums par to, ka automāts nedarbojas.

Baiba Bartaševiča-Feldmane
“Rīgas satiksme” pārstāve

Brīdinājuma paziņojums ir bijis, bet acīmredzot laikapstākļu dēļ ir kaut kur nokritis, noteikti būs paziņojums, ka automāts tehnisku iemelsu dēļ šobrīd nestrādā, un mēs strādājam pie tā, lai automāta darbība tiktu atjaunota.

“Rīgas satiksmes” pārstāve atvainojas par sagādātajām neērtībām un aicina tikmēr izvēlēties citas biļešu mazumtirdzniecības vietas. Kopā pilsētā izvietoti apmēram 40 šāda veida biļešu automātu.