Īpaša kruīza vietā vilšanās! “Tallink” kliente ziņo par neveiksmīgu ceļojuma rezervāciju

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

1 komentārs

Ķeguma iedzīvotāja Zane kruīzā uz Zviedriju piedalījusies loterijā un laimējusi dāvanu karti atkārtotam ceļojumam. Pēc ceļotājas domām, par dāvanu karti iegādājusies ģimenes komplektu, kurā ietilpstot sauna, ēdināšana un bezmaksas dzērieni bērniem, taču, saņemot rezervācijas apstiprinājumu, iestājies šoks – nauda samaksāta vien par kajīti.

Par ceļojumu ar dāvanu karti samaksājusi virs simt eiro. Zane radušos situāciju sauc par klientu maldināšanu, jo internetā skaidri esot norādīts, ka ceļojuma cenā iekļauts ne tikai kruīzs, bet arī izklaides programma, ēdināšanas piedāvājums, kokteiļi bērniem un saunas kupons katram ceļotājam.

“Tallink Latvia” pārstāve Baiba Muceniece atvainojas klientam par sagādātajām neērtībām, taču informē, ka ir aplūkojusi Zanes rezervāciju un secinājusi, ka klients nav iegādājies ģimenes komplektu, bet gan ceļojumu par laimētās kartes īpašo cenu.

Šajā gadījumā problēma esot radusies mirklī, kad klients piereģistrējis atlaižu kodu, jo tas neiekļaujot papildu ekstras, bet tikai kajīti. Par papildu ekstrām ir jāmaksā atsevišķi, un kopējā summa ģimenes piedāvājumam esot virs 400 eiro.

Tomēr Zane uzskata, ka, ja laimētā dāvanu karte neparedz konkrētās pakalpojuma paketes iegādi, par to klients būtu jāinformē laikus un nevajadzētu rasties situācijai, kad atlaižu kodu var piereģistrēt. “Tallink Latvia” uzklausījuši Zanes situāciju un izlēmuši veikt pārrezervāciju uz zemākas klases kajīti, lai pārējo naudu varētu izmantot vēlamajās ekstrās.