Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

9 komentāri

Rīdzinieks Rūdolfs pārliecināts, ka Ziemassvētkos daudzi gribēs viens otru aplaimot ar interneta veikalos pirktu sadzīves tehniku. Grib brīdināt, lai uzmanās, jo, ja precei būs nepieciešams remonts, tad var gadīties, ka nāksies izciest ilgo ceļu kāpās, ko pats izbaudījis uz savas ādas.

Interneta veikalā pirms gada iegādājies putekļu sūcēju, taču prieki par jauno pirkumu bijuši īsi. Pēc mēneša tam radušies bojājumi, vedis uz veikalu, lai salabo. Internetveikala darbiniece solījusi mēneša laikā putekļu sūcēju saremontēt.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Nācies gaidīt vairākas nedēļas. Izrādās, tam bijis tehnisks defekts, iedots vietā cits. Diemžēl arī jaunā ierīce atsacījusies pilnvērtīgi darboties.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve skaidro, kā šādos gadījumos rīkoties patērētājam un kādas ir viņa tiesības.

Rūdolfa ierīcei garantijas laiks vēl nebija beidzies, lūdzis, lai atkal saremontē. Tas noticis septembra sākumā. Kad vairākas nedēļas putekļa sūcēja neesot bijis, vaicājis, kad būs, saņēmis atbildi, tas esot servisā Polijā. Arī raidījumam Bez Tabu internetaveikala 1a.lv vadība skaidro, kāpēc tik ilgi jāgaida, kamēr prece tiek salabota.

“Saprātīgs termiņš ir līdz 30 dienām, bet, ja servisa centrs neatrodas Latvijā, tad prece mēdz aizkavēties. Servisā prece aizkavējās ilgāku laiku. Mēs par šo situāciju jūtamies atbildīgi.”

Kad Rūdolfs pēc divu mēnešu gaidīšanas nav varējis dabūt atpakaļ ne veco putekļu sūcēju, ne jaunu vietā, pieprasījis, lai veikals atmaksā naudu, jo, nevarot sagaidīt savu putekļu sūcēju, bijis spiests nopirkt vietā citu. Veikals spurojies pretī un vien pēc Bez Tabu iesaistīšanās Rūdolfam izdevies naudu atgūt.

Mēs nācām pretī, atmaksājām naudu uz viņu norādīto kontu un esam nosūtījuši klientam maksājuma uzdevumu kā pierādījumu.

TOP komentāri

  • irena
    +1 +1 0

    irena

    Mans 1a.lv nopirktais dators pārstāja darboties jau divas dienas pēc iegādes, tad veselu mēnesi vini to turēja servisā. It kā remontēja. Par datoru nauda samaksāta, tas vajadzīgs, bet veselu mēnesi nevarēju lietot... Uzskatu, neadekvāti ilgi.
  • Svetlanka Pushkarjova
    +1 +1 0

    Svetlanka Pushkarjova

    Mums bija slikta pieredze ar vinjiem. Nopirkam telefonu, un izmetam.. Atsakas labot, jo nebija cheka (neatceramies vai tads vispar bija, jo maksajam ar parskaitijumu)
  • Toms Biļūns
    +1 +1 0

    Toms Biļūns

    Tas ir ar jebkuru interneta veikalu. Viņi pārdod preci. Paši jau nelabo. Naudu gan vajadzētu atdod, ja poļi kavējas ar savas preces remontiem.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

SIA “Lieliska dāvana”: drošs un stabils uzņēmums, kas pilda klientiem dotās saistības!

SIA "Lieliska dāvana": drošs un stabils uzņēmums, kas pilda klientiem dotās saistības!

Meklējot dāvanas gada skaistākajiem svētkiem, uzņēmums “Lieliska dāvana” aicina iedzīvotājus tik populārās dāvanu kartes iegādāties tikai pie uzticamiem un drošiem uzņēmumiem – jau vairāk nekā sešus gadus Latvijas tirgū tāds ir arī lielākais dāvanu karšu tirdzniecības uzņēmums, nacionālais dāvanu eksperts “Lieliska dāvana”.

Lasi vēl