Interneta veikals neatved visas gultas detaļas, pircējai nesaka, kur pazudusi kaste

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

1 komentārs

Guna labprāt nakšņotu izremontētajā dzīvoklī Rīgas centrā, taču to nevar izdarīt vienkārša iemesla dēļ. Interneta veikals ”220.lv” nepiegādā visas gultas detaļas.

Pasūtījuma pavadzīmē norādīts, ka sūtījums tiks piegādāts četrās kastēs, taču piegādātas tikai trīs kastes. Ceturtajā kastē ir svarīgas detaļas, bez kurām nav iespējams gultu samontēt.

Veikala darbinieki aicinājuši Gunu pārbaudīt atvestos iepakojumus, iespējams, viss nepieciešamais saturs tomēr esot salikts trijās, nevis četrās kastēs. Ģimene aicinājumam paklausījusi, tomēr ātri vien sapratusi, ka bez trūkstošās kastes nav iespējams gultu pilnvērtīgi salikt.

Guna vairākkārt zvanījusi uz interneta veikala ”220.lv” informatīvo tālruni, taču tā arī nav saņēmusi atbildi, kad trūkstošā kaste tiks piegādāta un kur vispār tā ir pazudusi.

Guna
Nesaņem nopirkto gultu

Izvēlējos šo internetveikalu, jo solīja preci piegādāt jau pēc dažām dienām. Taču esot bijusi aizķeršanās loģistikas centrā. Gultu piegādāja ar piecu dienu nokavēšanos un nepilnā komplektācijā. Viena paka esot kaut kur aizķērusies. Neizdodas saņemt informāciju, kas ar to paku noticis. Vai tā vēl ir jāražo, vai arī tā ir kaut kur pazudusi? Mani interesē uzzināt, kad es nopirkto produktu varēšu lietot. Visvairāk ir bēdīgi par to, ka man šajā strīdā nav otra puse. Man nekādu informāciju nedod, viss atduras pret mistisku loģistiku, kas tur informāciju savās rokās.

Guna “Bez Tabu” klātbūtnē nolemj vēlreiz sazināties ar gultas pārdevējiem, taču virzība uz priekšu nav notikusi. Arī šobrīd nav zināms, kad tiks nosūtīta trūkstošā kaste.

Šogad patērētāju sargi snieguši 141 konsultāciju par ”220.lv”, kā arī 25 klienti uzrakstījuši iesniegumus. Tas ir krietni vairāk nekā iepriekšējā gadā, un tas esot saistīts ar internetveikalu pakalpojumu pieprasījumu palielināšanos.

Pēc “Bez Tabu” iesaistīšanās veikala pārstāvji nekavējoties sazinājušies ar Gunu, lai precizētu, kura kaste nav piegādāta.

Sandis Romanovskis
Internetveikala ”220.LV” pārstāvis

220.lv vārdā vēlos atvainoties klientei par sagādātajām neērtībām. Šobrīd klientam trūkstošā prece no jaunas partijas ir izsūtīta. Mēs vēl meklējam, kur palikusi trūkstošā kaste. Iemesls, kādēļ klientam prece netika piegādāta pilnā komplektācijā, bija pārrāvums loģistikā.

Guna ir ar mieru sagaidīt trūkstošo kasti, ja tiek garantēta tās piegāde tuvākajā laikā.