Ģimene paliek bez ilgi gaidītās paciņas kāzām. Piegādātāji plāta rokas!

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

12 komentāri

Limbažnieces Gunitas meita gatavojās iestūrēt laulības ostā. Bija plānots, ka kāzās piedalīsies arī liels skaits bērnu, tāpēc ģimene nolēma pasūtīt saldumus no Vācijas. Kopā tika pasūtīti 16 kg saldumu, kas izmaksāja 150 eiro. Priekšroka tika dota pasūtījuma saņemšanai ar kurjeru.

Ģimene zināja, ka pasūtījuma saņemšana varētu ilgt līdz 5 darba dienām. Tomēr dienas gāja un par paciņu nebija ne vēsts. Gunita sāka to meklēt.

Meklēšanas darbi sākās caur Vāciju, jo tika izvēlēts saldumu turzu iegādāties ar DHL starpniecību. Vācija situācijā tika iesaistīta tāpēc, ka DHL darbinieki sievietei esot paziņojuši, ka esot grūtības saprast manu adresi, telefona numuru.

Bez Tabu komanda apskata sūtījuma kasti un konstatē, ka uz tās skaidriem burtiem norādīta visa nepieciešamā informācija, lai paka tiktu saņemta.

Beigu beigās izrādījās, ka paka jau no 28. datuma atrodas Latvijā. Kāzas jau bija aizvadītas, taču, ja kurjers paku sievietei būtu piegādājis 28. datumā, bērni būtu mielojušies ar saldumiem. Tomēr paka tika piegādāta tikai 10. augustā.

“Es nesaprotu, kāpēc paka netika nogādāta norādītajā laikā!”

Izrādās, ka par sūtījumu nokļūšanu līdz adresātam atbildīgs ir DHL sadarbības partneris. Šajā gadījumā loģistikas kompānija “Itella”.

Viņi skaidro, ka klientes sūtījums Latvijā ienācis 28. jūlijā un jau pa dienu tika ar kurjeru nosūtīts tālāk adresātam, taču starpā gadījās misēklis.

“Kurjeram neizdevās sūtījumu piegādāt (uz pakas bija norādīta neprecīza adrese – novadā ir trīs dažādas vietas ar šādu nosaukumu), un tas tika atgriezts atpakaļ sūtījumu izsniegšanas centrā.”

Parasti klientiem divu dienu laikā pēc neveiksmīgas pirmreizējas piegādes tiekot izsūtīts rakstveida informatīvs paziņojums par pakas saņemšanu.

Diemžēl šajā reizē IT sistēmā bija radusies kļūda, un konkrētais ziņojums netika nosūtīts, bet tas atklājās manuālās pārbaudes laikā, kad atkārtoti tiek pārbaudītas visas nepiegādātās pakas, un klientu apkalpošanas operatori uzreiz sazinājās ar klienti un vienojās par atkārtotu piegādi.

Tomēr Bez Tabu redzeslokā loģistikas uzņēmums “Itella” nonācis vairākkārt. Lai gan uzņēmuma pārstāvji Bez Tabu komandai solījās darba kvalitāti uzlabot, internetā atrodamā sūdzību jūra par uzlabojumiem neliecina.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija atzīst, ka atrunāta rīcība gadījumos, kad paka ir aizkavējusies, diemžēl nav, taču ikviens ar savām sūdzībām pie komersanta var vērsties gadījumos, ja pakas saturs ir bojāts, tajā trūkst preces vai paka netiek piegādāta.

12 komentāri