”Firmas politika ir veikalā neielaist parastus pircējus!” Apmeklētāji sašutuši par veikala darbinieku rīcību

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

82 komentāri

Oktobra sākumā Purvciemā tika atvērts kārtējais ”Promo Cash&Carry” veikals. Tobrīd vēl nekas neliecināja, ka šajā un arī citos šīs ķēdes veikalos netiks ielaistas privātpersonas, kuras vēlas iepirkties.

”Bez Tabu” redakcija sašutušu iedzīvotāju vēstules saņēmusi gan no Rīgas, gan Valmieras. Iedzīvotāji veltīgi devušies uz iepriekš minēto veikalu iepirkties, jo tālāk par ieeju nav tikuši. Izrādās, lai iekļūtu veikalā, nepieciešams uzrādīt klienta karti, ja tās nav, iepirkšanās ir jāatliek.

Reinis
NEVAJADZĪGS PIRCĒJS VALMIERĀ

”Cik saprotu, firmas politika ir neielaist parastus pircējus, ja neesi uzņēmuma īpašnieks.

Deva aizpildīt kaut kādu anketu, lai dabūtu karti, bet prasībām neatbildu… Daudzi pircēji bija pārsteigti par veikala rīcību.”

Arī ”Bez Tabu” filmēšanas komandai, uzdodoties par pircējiem, ieeja veikalā liegta. ”Jūs varat noformēt kartīti juridiskai personai (savai darbavietai). Iepirkties varat, kā gribat. Pie kases prasīs, vai uzrādīt apgrozījumu, sakāt nē, tad nopirksiet sev. Nekādas pavadzīmes, rekvizīti nekur netiek sūtīti, ja jūs tā darāt,” atklāti stāsta veikala darbinieks, kurš piedāvā aizpildīt anketu un saņemt klienta karti.

SIA ”Sanitex” mārketinga vadītāja Olga Mihalkova telefonsarunā ar ”Bez Tabu” norāda, ka ”uzņēmuma politika ir nekomunicēt ar medijiem”, tādēļ Mihalkova atsaka interviju klātienē. Mārketinga vadītāja gan sola e-pastā norādīt, kurš tieši no SIA ”Sanitex” vadošajiem darbiniekiem pieņēma lēmumu klātienē nesniegt komentāru, taču savu solījumu netur. ”Produkti pieejami rūpniecības izmēros un ir īpaši piemēroti ”B2B” klientiem, kuri iepērk preci vairumā,” rakstveidā norāda Mihalkova, taču ”Bez Tabu” novērojums gan liecina, ka veikalā preces lielākoties var iegādāties arī mazos apjomos, gluži kā ierastos veikalos.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve stāsta, ka sūdzības par veikalu līdz šim nav saņemtas. ”Šo nevarētu saukt par diskrimināciju, uzņēmums pats var izvēlēties, kas ir viņa klienti,” stāsta centra pārstāve Santa Zarāne.

Ja patērētājus neapmierina esošā kārtība, viņi aicināti izvēlēties citus veikalus.

Foto