Esot ārzemēs, banka klientam nobloķē karti un vīrietis paliek bez iztikas līdzekļiem!

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

9 komentāri
Esot ārzemēs, banka klientam nobloķē karti un vīrietis paliek bez iztikas līdzekļiem!

Valērijs regulāri dodas uz ārvalstīm strādāt. Atalgojums labs, naudas pietiek, taču, esot Zviedrijā, kur Valērijs atrodas vēl pašlaik, nav varējis samaksāt pat par pusdienām. Banka pēkšņi bloķējusi maksājuma karti.

Zviedrijā Valērijs vēlējies samaksāt par pusdienām, bet izrādījies, – viņa bankas karte ir bloķēta. Kad maksājumu kartes darbība jau bija apturēta, vien tad saņēmis īsziņu no bankas. Latīņu burtiem krievu valodā norādīts, ka kartes darbība apturēta.  Sazinājies ar banku un noskaidrojis, ka pirms 20 dienām kāda persona it kā no ASV gribējusi nelikumīgi noskaitīt vienu eiro no viņa konta, tāpēc maksājuma karti bloķējuši.

Valērijs

Uz lūgumu atbloķēt manu karti, viņi teica, ka viņi atbild par maniem naudas līdzekļiem. Kā gan viņi atbild, ja pagāja 20 dienas un varēja visu pārskaitīt no mana konta! Kāda tam jēga? Es nesaprotu. Es esmu palicis bez iztikas līdzekļiem. Lūdzu, atbloķējiet karti, es atbildēšu par saviem līdzekļiem!

Valērijs stāsta, ka bankas pārstāve piedāvājusi uz 5 minūtēm atjaunot kartes darbību, lai viņš izņemtu skaidru naudu no bankomāta. Izrādījās, ka tuvumā nav neviena bankomāta un 5 minūtes bijis par maz, lai naudu izņemtu. Valērijam bijis izbrīns, vilšanās un bezspēcība, jo sanācis, ka ir bez vainas vainīgs un savu naudu nevar izmantot.

“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops skaidro, ka kartes darbība apturēta, drošības apsvērumu dēļ, un ne tikai klients, bet arī banka ir atbildīga par naudas līdzekļu drošību. Iesaka, dodoties uz ārvalstīm, ņemt līdzi skaidru naudu un otru bankas karti. Klientam bez maksas ir izgatavota cita karte. Valērijs to gan varēs saņemt un aktivizēt vien, kad būs Latvijā.