“Es viennozīmīgi uzskatu, ka tas ir ražošanas defekts!” Internetveikals atsakās izpildīt garantijas līguma tiesības

Diāna Urbāne

Autors: Diāna Urbāne

88 komentāri

Rīdziniece Sintija jau vairākas nedēļas spiesta drēbes mazgāt pie kaimiņiem! Ievācoties jaunā mītnē, viņa internetveikalā iegādājās veļasmašīnu. Preci novietojusi virtuvē, taču to ieslēdzot, viņu sagaidīja nepatīkams pārsteigums.

Pēc veļas mašīnas uzstādīšanas, ieslēdzot centrifūgas režīmu, ierīce rada lielu troksni un vibrāciju. Sintijai tā pat jāpietur ar abām rokām. Garantijas apkalpotāji uzskata, ka visticamāk vainojama grīda, jo veļasmašīna ir novietota virtuvē uz lamināta seguma. Sintija gan tam nepiekrīt, viņasprāt, tas ir ražošanas defekts.

Pēc sarunām vairāku nedēļu garumā, internetveikala slēdziens – grīdas vaina! Samainīt preci vai atgriezt naudu veikals nav ar mieru.

Visvairāk Sintiju pārsteidz, ka preces aprakstā nekur nav minēts, ka ierīci nevar novietot uz koka vai lamināta grīdas, šāda informācija atrodama tikai īpaši meklējot biezajā rokasgrāmatā.

Sieviete vērsusies pēc palīdzības pie Patērētāju tiesību aizsardzības centra, kur lieta gaida savu izskatīšanu.

Likumā noteiktās 14 dienas, kad var atgriezt preci ir nokavētas, taču joprojām paliek spēkā 2 gadu garantijas līgums. Ja komersantam ar pircēju neizdodas vienoties, tad ir iespējams iesaistīt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju.

Interesanti, veikala klientu centrs gan elektroniskā sarunā saka, ka nav svarīgi, kur ierīci novieto. Sazināmies ar internetveikala vadību, lai noskaidrotu, kāpēc atteikts preci pieņemt atpakaļ. Viņi sniedz visai lakonisku atbildi.

Labdien! Esam ar klienti vienojušies par situācijas risinājumu. Lai saņemtu apstiprinājumu, lūdzam sazināties ar klienti. Šajā gadījumā papildus komentāriem nav pamata.

Ilgi gan nebija jāgaida, Sintija apstiprina, ka uzreiz nākamajā dienā pēc mūsu iesaistīšanās, internetveikals nolēmis naudu par nepiemēroto pirkumu atdod!