“Es pat nezinu, ko darīt”; pakomātā mistiski pazūd “andelē” pārdotas dārgas kurpes

Judīte gada nogalē nolēma šķirties no pirms pāris gadiem pirktajām “Saint Laurent” kurpēm. Itālijā pirktie apavi ir liela vērtība – maksājuši vairākus simtus eiro. Par daudz pieejamāku cenu Judīte tās nolēmusi izlikt pārdošanā populārajā tirgošanās platformā “Andele Mandele”. Jau neilgi pēc tam uzradusies pircēja.

Atpakaļ uz rakstu

10 komentāri

  • Madara

    Madara

    Man pat vienreiz zvanija no pasta stacijas,teica ka kurjera buss apzagts, toreiz sūtiju meitenei converse kedas,toreiz pārdevu vinai pa 17eur., bet gods godam uzrakstiju iesniegumu un naudu man atskaitija(zaudējuma vērtību)
  • Medmāsińa

    Medmāsińa

    Bieżi tiek veikti sūtījumu ar Omnivu, viss vienmēr aizsūtīts, atsūtīts, esmu łoti apmierināta! Vēl nekad nekas nav noklīdis! Sūtījumus veicu ar Jelgavas T/C RAF Omnivu! Paldies darbiniekiem!!!!
  • Irin

    Irin

    Arī situāciju, pasūtīju monētu namā, sūtījums nav,bet jau atnaca vēstule,ka nav veikta apmaksa viņiem. Zvanīju jau 2x teicu,ka nav nekas atnācis,teica,ka izsūtīts jau novembrī. Kur palika, nezinu. Nu tagad monētu nams risina,ko darīt.
  • Sandra Alsevska

    Sandra Alsevska

    Kopš pasta staciju ir pārņēmis Latvijas pasts tur ir istājies totāls bardaks ar sūtījumie. līdz atm nebija nekādu problēmu!!!! Paciņas tagad mētājas nedēļām ofisām un ir jauna atruna, ka attiecīgais paku automāts, kur jāsaņem paciņa esot pilns - nopietni - kaut kādā mazpilsētā nedēļu nevar ivietot sūtījumi?
  • ojaaaa

    ojaaaa

    Jā, kurjeri ļoti labi līmē uzlīmes :D Man 4trām paciņām bija nokritušas uzlīmes:D Tās atradās, pēc vairāk kā nedēļas, bet viena arī pazuda. Ļoti nenopietna attieksme!!!
  • Laura Miza

    Laura Miza

    Cik skopam/ trakam jābūt cilvēkam lai šādas kurpes sūtītu ar vislētāko un lēnāko- pasta stacija?!
    Šādas kurpes jāsūta ar kurjeru🤣
  • Kaspars

    Kaspars

    Labi, tas viss ir štrunts. Es no pasūtīju preci no ārzemēm kā nenāk tā nenāk, beigās skatos Siguldā izņemts. Nesapratu... rakstīju uz pasta epastu, uzticīgi gaidu 30 likumā noteiktās dienas, neabild... labi uzrakstu atkal, neatbild. Šis ir vienkārši nožēlojami, ka pasts tā var attiekties pret klientiem!
  • Inese

    Inese

    Ir bijusi lìdzìga situácija ar Omnivu. Prece neatnáca párák ilgu laiku..sazinájos ar Omnivas klientu apkalpośanas darbinieku un sùtìjums tika mekléts..mistiski arì bija noklìdis, bet beigàs jau sañému. Nu ko lai saka? Tádi diemžél ir tie strádnieki...
  • Pircējam naudu

    Pircējam naudu

    Kā rīkoties, pircējam jāatgriež nauda un jārisina attiecības ar to pakomātu...
  • Jānis

    Jānis

    Interesants raksts, bet arī es gaidu sūtījumu kas Latvijas pastā iesprūdis un pēc izsekošanas Nr CE609733O61LV jau kā no 23 decembra stāv vienā punktā un tā arī stāvēs, jo pasts nezina kur pati prece palikusi... SUPER, zaudēju tikai 43 eiro...

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!