“Es nespēlēšu paslēpes!” Pirmklasnieces mamma vēl nav saņēmusi augustā pasūtīto skolas formu, uzņēmums aicina turpināt meklēt

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

0 Komentāru

“Atvērta komunikācija un apmierināti partneri” – divi apgalvojumi skolas formu piegādātāja SIA “skolasforma.lv” mājaslapā, kurus izceļ pirmklasnieces mamma Anžela. Viņasprāt, godīgāk būtu tos izņemt no uzņēmuma vērtību tabulas. Anželas meita mācās Ulbrokas vidusskolas pirmajā klasē un jau gandrīz pusgadu ģimene gaida pasūtīto skolas formu.

Sarunā ar raidījumu “Bez Tabu” Anžela norāda, ka skolas formu pasūtījusi 8. augustā un uzreiz arī veikusi maksājumu: 132 eiro. “Bija minēts, ka izgatavošanas laiks būs apmēram 1,5 mēnesis, arī datumi tika norādīti, ka, vēlākais, 15. oktobrī būs,” stāsta Anžela, kura pieklājīgi gaidījusi līdz oktobra beigām, kad arī tieši atnākusi ziņa e-pastā, ka pasūtījuma statuss mainījies uz “izsūtīts”.

Anžela
pirmklasnieces mamma

“Skolasforma.lv” mājaslapā ir teikts, ka tikko saņemsiet tādu paziņojumu, varat uzreiz meklēt formu skolā. Laikam vajadzēja pieminēt, cik ilgi varu meklēt: gadu, pusgadu. Mēnesi gaidīju, rakstīju, lai uzzinātu, kur tā forma ir, kurā skolā. Es jau apgrūtināju skolas lietvedi, jo katru dienu jautāju, vai nav forma piegādāta.

Ulbrokas vidusskolas direktors Normunds Balabka “Bez Tabu” apstiprina, ka forma tik tiešām nav piegādāta, un norāda, ka skolas vadībai nav noslēgts līgums ar nevienu uzņēmumu, kas ražo skolas formas. Vecāki paši var izvēlēties, vai un kur formastērpu pasūtīt. Pavisam nesen Anžela saņēmusi vēl vienu e-pastu par to, ka sūtījuma statuss ir mainīts uz “izsūtīts”.

Anžela

Pirms mēneša taču bija tāds statuss, kā tas var būt? Man atbildēja, ka vienkārši kleitas nebija pirmajā paciņā. Kleita atsūtīta uz pakomātu, bet tā pirmā daļa ir skolā. Es nemeklēšu, tās ir kaut kādas paslēpes. Nevarat man to formu sagādāt, lūdzu, atmaksājiet man naudu.

“Bez Tabu” dodas uz “skolasforma.lv” juridisko un arī mājaslapā norādīto adresi, taču uzņēmuma pārstāvjus tur nesastop. Lai gan pie ēkas gozējas liela izkārtne, kāda cita ēkā esoša uzņēmuma darbiniece norāda, ka “skolasforma.lv” pārstāvji konkrētajās telpās neuzturas un arī vēstules nesaņem.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā šobrīd saņemts viens iesniegums un sniegtas trīs konsultācijas par “skolasforma.lv”. Patērētājam vispirms jāvēršas ar rakstveida iesniegumu pie uzņēmuma. Taču zināms, ka oficiālo vēstuli uzņēmums varētu arī nesaņemt, tādā gadījumā jāraksta iesniegums Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas arī šajā gadījumā izdarīts.

Santa Zarāne
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Tālāk jau centrs mēģinās komunicēt ar uzņēmumu. Uzņēmumiem ir jānodrošina saziņa savā juridiskajā adresē, ja uzņēmumi to nedara, mēs sniedzam informāciju Uzņēmumu reģistram, un Uzņēmumu reģistrs tālāk jau var apturēt uzņēmuma darbību.

Uzņēmuma “skolasforma.lv” pārstāvji e-pasta vēstulē raidījumam “Bez Tabu” pauž pārliecību, ka 30. oktobrī paciņa tika izsūtīta uz Ulbrokas vidusskolu. “Sūtījumā bija trīs paciņas, pārējie klienti savas paciņas ir saņēmuši, tāpēc esam pārliecināti, ka paka tika piegādāta. Vienmēr uzņemamies atbildību par ne mūsu vainas dēļ nozaudētām pakām, un vecākiem ražojam formu atkārtoti uz sava rēķina vai atdodam naudu,” norādīts e-pasta vēstulē.

Iesniegums par naudas atmaksu jāraksta brīvā formā uz e-pastu, norādot personas vārdu, uzvārdu, konta numuru un naudas summu.

0 Komentāru