“Diezgan kaitinoši!” Populāra picērija kļūdaini norāda liepājnieka tālruni; atgaiņājas no picu tīkotājiem

Roberts Blass

Autors: Roberts Blass

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš gatavs iedziļināties un risināt smagas situācijas un noziegumus. Ļoti rūpīgi iepazīstas un izvērtē pieejamo informāciju.

1 komentārs

Liepājnieku Ivaru pamatīgi nokaitinājis populārais restorāns “Čili pica” un tā klienti. Picu tīkotāji katru dienu daudzkārt terorizē ar zvaniem, jo tīmeklī kā “Čili picas” kontakttālrunis kļūdaini norādīts Ivara tālruņa numurs. Lai gan Ivars lūdzis izlabot kļūdaino informāciju, līdz “Bez Tabu” iesaistīšanās brīdim tas nav izdarīts. Picu piegādātājs pret paša gribu smejot saka, ka, iespējams, notiekošais ir likteņa pirksts, kas norāda uz jaunām darba iespējām.

Ivars
picu piegādātājs pret paša gribu

Ilgi vienu no numuriem neizmantoju zvaniem, kad šoruden pieslēdzu zvaniem, sāku piefiksēt, ka man zvana cilvēki, kuri vēlas pasūtīt picu. Kaut kas nav riktīgi! Viens, otrs, trešais cilvēks. Dienā pat 10, padsmit zvanījuši. Sāku skatīties. Iegāju ”Google”, uzrakstīju ”Čili picas” filiāli Raiņa bulvārī, Rīgā, [kuru cenšas sazvanīt]. Jā, izrādās, tur rādās mans numurs, viņiem nepareizi uzrakstīts cipars.

Arī “Bez Tabu”, ierakstot meklētājā ”Čili pica Raiņa bulvāris Rīga”, pārliecinās, ka meklētājā atrastās “Čili picas” filiāles vizītkarti rotā Ivara tālruņa numurs. Puisim gan Rīgas picēriju nav nekādas daļas, jo dzīvo 216 kilometru attālajā Liepājā. “Čili picas” filiāles patiesais kontakttālrunis, kas no Ivara numura atšķiras par vienu ciparu, mājaslapā gan norādīts pareizi, bet skaidrs, ka picu kārotāji bieži izmanto tieši “Google” sniegto informāciju.

Ivars
picu piegādātājs pret paša gribu

Cilvēkiem mēģināju stāstīt, uz kuru numuru jāzvana, bet es nezinu, vai viņi to piefiksē. Apnika stāstīt. Zvana pat preču piegādātāji, ne tikai klienti. Es nevaru pats nomainīt numuru ”Google”, tāpēc zvanīju uz pareizo numuru, kuru atradu ar grūtībām. Menedžerim pastāstīju. Atbildēja: ”Jā, OK.” Pieņēma zināšanai, bet nekas pēc tam nemainījās. Man tāpat zvana. Neesmu īsti vēl domājis, bet varētu varbūt pievērsties picu biznesam. Vienīgi piegādāt uz Rīgu būtu neefektīvi. Varbūt likteņa pirksts dod mājienu, ka vajag pievērsties.

Tāpat Ivaram bijusi ķecerīga doma: pāradresēt zvanus konkurentiem. Vai “Čili pica” vēlētos šādu problēmas risinājumu? Kā uzbāzīgo kārumnieku problēma atrisinājās, iesaistoties “Bez Tabu”? Vairāk noskaidro, noskatoties sižetu.

1 komentārs