Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

15 komentāri

Straujiem soļiem tuvojās Saulriešu iedzīvotājas Jolantas dēliņa pirmā dzimšanas diena. Par godu svētkiem ģimene nolēma mazo jubilāru iepriecināt ar dāvanu – riteni. Priekšroka tika dota internetveikala “babysmile.lv” piedāvājumam.

Jolanta stāsta, ka pēc pasūtījuma veikšanas uz e-pastu tika nosūtīts faktūrrēķins, kas tika samaksāts. Kopējā summa – nepilni 75 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Atlika vien gaidīt preci! Noteiktais preces piegādes laiks bija divas līdz trīs nedēļas. Šis laiks paskrēja nemanot, bet prece tā arī nebija piegādāta.

“Pagāja jau vairāk nekā trīs nedēļas, zvanīju internetveikalam, lai noskaidrotu, kur palicis ritenis. Viņi man atbildēja, ka prece ir aizkavējusies, jo uzņēmumam radušās problēmas ar piegādātāju.”

Internetveikala darbiniece atvainojās par radušos situāciju, tomēr brīdināja, ka prece būs jāgaida vēl vismaz divas nedēļas.

Ģimene nolēmusi pagaidīt, jo dēla jubileja jau minusi uz papēžiem. Tomēr mirklī, kad saziņa ar internetveikalu kļuvusi arvien gausāka, ģimenei sākušas rasties aizdomas…

“Pagāja vēl divas nedēļas, prece vēl aizvien nebija nonākusi pie jubilāra. Pēkšņi atnāca e-pasts, kurā tika paziņots, ka ritenis tomēr netiks piegādāts.”

Internetveikals “babysmile” paskaidrojis, ka viņi beiguši sadarbību ar piegādātāju, tāpēc preci nav iespējams piegādāt. Tiek solīts, ka par preci iztērētā nauda tiks atdota atpakaļ.

Diemžēl nauda tiek gaidīta līdz pat šodienai. Un izrādās, ka šobrīd internetveikala mājaslapa vairs neeksistē. Arī uz zvaniem netiek atbildēts.

Bez Tabu komanda dodas uz internetveikala norādīto biroja adresi. Izrādās, ka birojs ir kluss un tukšs. Ir skaidri redzams, ka “babysmile.lv” savu darbību ir beidzis.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne paskaidro, ka ir saņemtas sūdzības par konkrēto internetveikalu.

Pirms kāda laika uzņēmums esot atbildējis uz patērētāju tiesību aizsardzības centra vēstulēm sniegt komentārus par veikto komercpraksi. Taču šobrīd saziņa ar uzņēmumu ir sarežģīta.

Par konkrēto internetveikalu ir iesniegts iesniegums Valsts policijā, lai tiktu izvērtēti patērētāju iesniegtie materiāli.

Jāpiebilst, ka arī internetā atrodama sūdzību jūru – šis uzņēmums apkrāpis lielu skaitu cilvēku. Šobrīd ir jāgaida Valsts policijas atbilde par turpmāko rīcību šajā situācijā.

TOP komentāri

  • Janis Krukovskis
    +9 +9 0

    Janis Krukovskis

    Cilvēkiem vairāk vajadzētu piedomāt par savu izvēli iepirkties "non name" interneta veikalos, savu izvēli visbiežāk balstot uz lētāko cenu. Pie viena, ja reiz protam atdot savu naudu internetā, tad nepaslinkojam, un pārbaudām šādu nepazīstamo veikalu kaut vai iekš VID. Konkrētais uzņēmums jau kopš aprīļa Valstij parādā nodokļus - vēl viens iemesls divreiz padomāt, vai skaitīt viņiem kaut jel vienu paša pelnītu Euro.
    Kamēr cilvēki skatīsies tikai uz lētāko cenu, un nedomās par to, kam savu naudu atdod, nedomās par to, ka konkrētas kategorijas precei kādā brīdi var būt nepieciešama arī garantija, utt, tikmēr šādus stāstus varēs publicēt katru dienu pa pieciem lāgiem - bez jēgas.
  • Debiloīds
    +8 +6 -2

    Debiloīds

    Vienkāršāk ir aiziet nopirkt veikalā. Vismaz es neķēpājos ar tiem šmucu veikaliem.
  • Sarmite Jurkevica
    +2 +2 0

    Sarmite Jurkevica

    Traki. Tapec vainu nemu zinamos i-vrijalos vai sarunaju ka preci sanemsu vinu ofisa un maksasu uz vietas 😉

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl