”Da nu nah.. un aizbrauca!” Sūdzas par ”Rīgas namu pārvaldnieka” avārijas dienestu

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

9 komentāri

Tikšanās dienā ar Bez Tabu, Edgaram vajadzēja būt darbā, taču rosīšanās vannas istabā līdz četriem rītā viņam atņēma pārāk daudz spēka. Vīrietis jau divos naktī vērsās pie raidījuma Bez Tabu pēc palīdzības.

Nākamajā dienā ierodoties Edgara dzīvesvietā, filmēšanas komanda uzklausa Edgara pārdzīvojumus. Ģimene bija iecerējusi veikt ūdens skaitītāja nomaiņu, darbiem nolūkojusi ”udensskaititaji.lv”.

Uzņēmuma pārstāvis ieradies norunātajā laikā un sācis rosīties. Dzīvoklī bijusi tikai vecmamma. Edgars stāsta, ka uzņēmuma darbinieka rīcības rezultātā saplēsta caurule, ūdens tecēšanu nav bijis iespējams novērst, jo nav darbojies noslēgkrāns. Tāpat tika pārrauta skaitītāja plomba. Brīdī, kad caurule tika sabojāta, darbinieks savācis instrumentis un devies prom. Uzņēmuma pārstāvis skaidro, ka meistars vairs neko nav varējis iesākt. ”Krāns sāka pilēt. Tajā brīdī meistars pārtrauca savu darbu, jo baidījās izraisīt lielākus bojājumus. Lai šo bojājumu novērstu, nepieciešama namu pārvaldes pieslēgšana, jo nepieciešams atslēgt ūdeni. Bez ūdens atslēgšanas krānu nomainīt nevaru, jo no stāvvada tecēs ūdens,” raidījumam norāda ”udensskaititaji.lv” vadītājs Rolands Iesaliņš.

Edgars izsaucis Valsts policiju un par notikušo uzrakstījis iesniegumu. Tāpat vērsies pie ”Rīgas namu pārvaldnieka”, lai tiktu atslēgta ūdens padeve stāvvadā. Liels bija Edgara pārsteigums, kad pašvaldības uzņēmuma avārijas dienesta darbinieki atteikušies stāvvadu noslēgt, tā vietā viņš un viņa ģimene tika nolamāta.

Edgars
Vīlies ”Rīgas namu pārvaldniekā”

Es viņiem tikai lūdzu, lai noslēdz uz īsu brīdi stāvvadu. Tad es ātri nomainītu ventīli un ūdeni varētu slēgt atpakaļ. Viņi atnāca, paskatījās, nolamāja mani, manu māti un aizgāja prom. Visa vannas istaba bija ūdenī, ūdens turpināja tecēt pa saplēsto cauruli. Pēc kāda laika atkal zvanīju avārijas dienestam. Atbrauca tā pati brigāde, neko nenoslēdza, atkal aizbrauca prom. Tā nu es, cīnoties ar tekošu ūdeni, nomainīju to ventīli.

”Rīgas namu pārvaldniekā” gan norāda, ka ūdens pēc otrā izsaukuma ticis atslēgts. Uzņēmumā noklausīti sarunu ieraksti ar Edgaru un atzīst, ka būtu iespējami uzlabojumi.

Una Grenevica
”Rīgas namu pārvaldnieks” pārstāve

Mūsu avārijas dienesta meistari secināja, ka ūdens noplūde nav tik liela, lai būtu jāatslēdz ūdens padeve visai mājai. Diemžēl bojājumi palielinājies, tādēļ saņēmām otru izsaukumu, attiecīgi stāvvads tika noslēgts visai ēkai. Iespējams, ka radās priekšstats, ka stāvvads nav noslēgts. Ūdens turpina plūst kamēr tas ir stāvvadā. Avārijas dienests tālāk darbus neveic, tikai noslēdz ūdens padevi.

Atbildību par veiktajiem darbiem esot jāuzņemas skaitītāju mainītājiem. Edgars apsver iespēju tiesāties gan ar skaitītāja mainītājiem, gan Rīgas namu pārvaldnieku.

9 komentāri