“Cik ilgi man būs jāgaida?” Populārs internetveikals jelgavniekam vairāk nekā mēnesi neatdod naudu par bojātu preci

Diāna Urbāne

Autors: Diāna Urbāne

4 komentāri

Jelgavnieks Edgars izlēma, ka ir pienācis laiks dēliņam iegādāties jaunu gultu. Izvēle krita par labu populārajam 220.lv internetveikala piedāvājumam. Bet neraža – saņemot preci, gultai redzami defekti!

Edgars
saniknots

Domāju, ka 220.lv būs normāls veikals. Marta beigās man piegādāja pasūtīto gultu, taču, pakojot ārā, skatos – salauzta! Aizsūtīju veikalam bildes, solīja, ka atsūtīs kurjeru un savāks preci.

Veikals Edgaram piedāvājis to pašu gultu iegādāties par lētāku naudas summu, taču viņš atteicies un vēlējās tādu pašu tikai bez bojājumiem, tāpēc pasūtīja otrreiz.

Edgars
saniknots

Otro reizi uz vietas jau prasīju, lai parāda man gultu. Atveram un skatos, ka atkal salauzta! Zvanīju uzreiz veikalam, ka no preces atsakos un vēlos, lai man atdod naudu.

Tēvs trešo reizi vairs neriskēja sūtīt, bet pieprasīja, lai atgriež samaksātos 165 eiro. Veikals piekrita šādam darījumam, taču ir pagājis vairāk nekā mēnesis, bet nauda tā arī Edgara bankas kontā nav ieripojusi.

Edgars nav vienīgais, kuram gadījušās ķibeles ar šo komersantu, internetā lasāmas ne mazums vien sūdzību. Arī citi klienti nav saņēmuši naudu par atgriezto preci, kādam gadījies, ka veikals kārotās lietas vietā atsūta citu.

Patērētāju aizstāvji vērtē visai negatīvi komersanta komunikāciju ar klientu, tāpēc, aicina rakstveidā vērsties pie viņiem. Pēc likuma nauda par preci ir jāatdod 14 dienu laikā.

Kādēļ abas preces bijušas bojātas, to veikals vēl skaidro.

Līga Bubko
220.lv internetveikala pārstāve

Ļoti atvainojamies klientam par sagādātājām neērtībām. Klientam naudas atmaksu 100% apmērā jau esam veikuši 18. maijā, un atkārtoti sazināsimies ar klientu, lai ne tikai vēlreiz personīgi atvainotos un šo nestandarta situāciju izskaidrotu, bet arī lai kompensētu par radītajām neērtībām. Konkrētajos apstākļos pasūtījumu lielā apjoma dēļ aizkavējās informācijas apmaiņa ar piegādes dienestu par to, ka prece nosūtīta atpakaļ, kā rezultātā rīkojums par naudas atmaksu tika iesniegts vēlāk, nekā tas būtu parasti.

Šobrīd Edgars ir iegādājies jaunu gultu turpat Jelgavā, taču ir gaužām vīlies internetveikala attieksmē.

4 komentāri