Braucot mājās ar pēdējo transportu, kas kursē pēc pusnakts, “Rīdzinieka karte” nedarbojas! Sašutusi pasažiere

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

4 komentāri
Braucot mājās ar pēdējo transportu, kas kursē pēc pusnakts, “Rīdzinieka karte” nedarbojas! Sašutusi pasažiere

Elīna pieteikusies “Rīdzinieka kartei”. Saņēmusi. Papildinājusi ar biļetēm vairākiem braucieniem Rīgas sabiedriskajā transportā, taču, pāris minūtes pēc pusnakts reģistrējot e-talonu, čiks vien sanācis.

Elīnas “Rīdzinieka kartē” bija “ielādētas” piecas biļetes, bet samaksāt par braucienu nevarēja. Paveicies, ka naktī, kad Elīna konstatēja, ka nevar izmantot “Rīdzinieka karti”, nebija kontrolieru, citādi būtu bezvainīgai jāmaksā soda nauda. Braukusi “par zaķi’. Skaidras naudas, par ko iegādāties vienu braucienu pie vadītāja, viņai nav bijis. Iet ar kājām pusnaktī piecus kilometrus no Rīgas centra uz mājam licies aplami.

Elīna

Vakarā braucot mājās ar pēdējo transportu, kas kursē pēc pusnakts, mana “Rīdzinieka karte” nestrādā. Strādā visu laika intervālu no rīta līdz pusnaktij, bet uz pēdējiem transportiem, kas ir īsi pēc pusnakts, manu “Rīdzinieka karti” neņem pretī. Tā tas notika vairākas reizes. Vēlējos saprast, kas notiek ar “Rīdzinieka karti” un tās priekšrocībām? Kartē vēl bija 2 darba dienu braucieni un 3 brīvdienu braucieni. Problēma sākās, kad nedēļas nogalē no darba sāku braukt ar pēdējo transportu, respektīvi, īsi pēc pusnakts, bet samaksāt par braucienu ar “Rīdzinieka karti” pēc pusnakts nav iespējams. Kādēļ es ar savu “Rīdzinieka karti” nevaru apmaksāt sabiedriskā transporta pakalpojumus? Cenšoties to “nopīkstināt”, parādās uzraksts par neatbilstošs laiku. Aparāts neņem pretī ne darbdienu, ne brīvdienu braucienus un nākas braukt “par zaķi”, ja līdzi nav skaidras naudas un riskēt maksāt lielu sodu, ja būs kontrole. Kādēļ nevaru izmantot pakalpojumu, par kuru esmu samaksājusi?!

SIA “Rīgas satiksme” pārstāve Baiba Bartaševica-Feldmane skaidro, ka kartei, iespējams, bijušas tehniskas problēmas vai arī pasažiere braukusi laikā, kad pusnaktī manās tarifi no darbadienu uz brīvdienu tarifu vai otrādi, bet braucieni bijuši noteiktām dienām.

Elīna norāda, ka viņas kartē bijuši braucieni gan brīvdienām, gan darbadienām. Biļešu reģistratorā  tik un tā rādījusies ziņa par neatbilstošu laiku. Kartei derīguma termiņš arī vēl nebija beidzies, jo to iegādājusies vien pirms pusotra mēneša.

SIA “Rīgas satiksme” pārstāve norāda, ka pašlaik skaidro, kāds iegansts bijis, kālab Elīnas karte pēc pusnakts nedarbojas? Piebilst, ka šis neesot pirmais šāda veida gadījums, bet masveidā tā nenotiekot.