“Bija sašutums, kādas preces vispār var būt!” Internetveikals nozaudē atdoto preci un kavējas ar naudas atmaksu

Diāna Urbāne

Autors: Diāna Urbāne

10 komentāri

Zane aprīļa beigās vēlējās sagatavot dāvanu savai mammai Māmiņdienā, internetveikalā viņa noskatīja dārza galdu un astoņus krēslus, tomēr prece nebija īsti pa prātam un izlēma to atdot.

Zane 11. maijā saņēma pasūtīto preci, taču, izņemot no iepakojuma, konstatēja, ka precei ir defekti.

Zane
vēlas atpakaļ savu naudu

Bija sašutums, kādas preces vispār var būt. Četriem krēsliem bija firmas zīme, pārējiem nebija. Tikai diviem krēsliem uz kājām uzlīmētas uzlīmes. Arī asas malas bija, varēja pat sagriezties, savukārt galdam bija virspusē iestrādāta švīka. Izlēmām preci atgriezt.

Sākotnēji veikals Zanei pašai lūdza sameklēt kurjeru, lai preces atdotu, tomēr pēc ilgākām sarunām vienojās, ka veikals pakalpojumu nodrošinās.

Preci veikals savāca sev, naudu par krēsliem atmaksāja, bet par galdu gan aizmirsa! Turklāt sieviete sazinājās ar kurjeru, kurš apliecināja, ka viss ir nodots.

Zane vairākas reizes mēģināja runāt gan ar internetveikalu 1a.lv, gan “Ksenukai”, kur šīs preces atradās. Tomēr visas sarunas beidzās ar solījumiem naudu atmaksāt.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs negatīvi vērtē veikala komunikāciju, 14 dienu laikā nauda par preci bija jāatmaksā.

Internetā sūdzības par komersantu birst kā no pārpilnības raga, arī patērētāju aizstāvji ir snieguši daudz konsultāciju.

Santa Zarāne
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Tā ir veikala pašu atbildība, ja viņi savā noliktavā nespēj atrast konkrētās preces. Šā gada laikā ir sniegtas 140 konsultācijas patērētājiem par komersantu. Tā kā abi šie uzņēmumi ir reģistrēti Lietuvā, tad ir arī Eiropas patērētāju informēšanas centrs Latvijā, kur tiek risināti pārrobežu strīdi un sūdzības. Tur pagaidām ir 40 sūdzības un sniegtas 160 konsultācijas.

Diana Barauskiene
Klientu apkalpošanas vadītāja Baltijā, “Kesko Senukai”

Mēs atvainojamies, ka naudas atgriešanas process mūsu klientam nebija tik gluds, kā vajadzētu. Sarežģījumi šā jautājuma risināšanā radās saistībā ar trešo personu tehniskajām problēmām. Kad visi situācijas apstākļi bija noskaidroti, naudu nekavējoties pārskaitījām. Labprāt apmaksāsim klientam arī kurjera pakalpojumus.

Zane pagaidām dāvanu māmiņai vēl gatavo, tomēr cieši apņēmusies iepirkties tikai klātienē.

10 komentāri