Augusta beigās ar skaļu skandālu atklājās, ka tūrisma firma ”Prieks Tūre”, iespējams, ir pamatīgi apkrāpusi savus klientus. Daļa no atpūtā aizbraukušajiem netiek mājās no ārzemēm, jo firma nav samaksājusi par transportu, daļa klientu, kaut naudu samaksājuši, paliek bez kārotajām ceļojuma biļetēm. Uzņēmuma vadība sola, ka saistības ar klientiem tiks nokārtotas, bet tālāk sekojošie notikumi cilvēkos par to raisa šaubas.

Atpakaļ uz rakstu

5 komentāri

  • Krista Pumpure
  • Zanda

    Zanda

    Stradaju turisma agentūrā kas tirgoja Prieks Tures celojumus. Viss bija labi Lidz 25.08.2028 kad sàkàs murgs. Esam sazinàjušies ar PTAC kas laipni visu izskaidro un palīdz arī mums kā agentiem. paldies viñiem. Esam atmaksājuši naudu klientiem mūsu komisijas maksas apmērā , jo pārējā nauda tika parakaitita Prieks tūrei par ko pretī klienti sañēma lidojuma dokumentus. Pēc PTAC teiktā tālāk klientiem jādodas pie viñiem personīgi lai, iesniegtu iesniegumus un atgūtu samaksāto naudu. Mums agentiem šis ir milzigs trieciens, jo neskatoties uz to ka esam apkrāpti tā pat kā mūsu klienti- uz mums tiek likti visi parmetumi no klientiem kuri varbut lidz galam nav iedziłinājušies un sapratuši atškirību starp operatoru un agentu. Cerēsim ka viss nomārtosies un visi cietušie atgūs savus līdzekłus

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!