Banka nevajadzīgi bloķē klienta karti un aizmirst viņam to pateikt

Maksims jau septiņus gadus ir ”Luminor” bankas klients, kārtējā iepirkšanās piemājas veikalā beidzās ar pamatīgu apkaunojumu, jo nācās skaidroties ar apsargu par bankas kartes izcelsmi.

Atpakaļ uz rakstu

1 komentārs

  • spriidiic

    spriidiic

    Luminors ir miskaste . Draugam bija Nordea konts , kontam bija automātiskā telefona rēķina apmaksa. Kad Nordea iebīdijās luminorā , tas pārstāja maksāt par telefonu , izdomāja konta apkalpošanas maksu , kaut tika paziņots , ka NDEA klientiem viss paliek kā bija . Vienpusēji piešķīra kaut kādu savu , luminora kontu un paziņoja , ka jāpārceļ dati uz to . Turieties pa gabalu no tiem.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!