Banka nevajadzīgi bloķē klienta karti un aizmirst viņam to pateikt

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

1 komentārs

Maksims jau septiņus gadus ir ”Luminor” bankas klients, kārtējā iepirkšanās piemājas veikalā beidzās ar pamatīgu apkaunojumu, jo nācās skaidroties ar apsargu par bankas kartes izcelsmi.

Šā gada janvārī viņa maksājuma kartei beidzas derīguma termiņš, tādēļ viņš jau laikus vērsies pie kredītiestādes klientu apkalpošanas speciālistiem, lai noskaidrotu, kad un kur saņems jauno karti. Sarunas laikā atklājās, ka karte ir jau izsūtīta, taču uz Maksima bijušo darbavietu.

Abas puses vienojušās, ka tiks izsūtīta jauna bankas karte uz klienta dzīvesvietu. Nākamajā dienā, neko ļaunu nenojaušot, Maksims devies iepirkties uz piemājas veikalu. Brīdī, kad vajadzējis maksāt par produktiem, pie Maksima pēkšņi piesteidzies veikala apsargs.

Maksims
Palicis bez bankas kartes

Uz displeja parādījās: ”Karti atņemt”, ”Karte nozaudēta”! Izsauca apsardzes darbinieku, man līdzi bija dokumenti, vajadzēja tos parādīt. Nācās skaidroties. Es tajā veikalā iepērkos katru dienu, sajutos kā noziedznieks. Bankā man teica, ka tāda ir sistēma, neko nevarot darīt.

Izrādās, ka bankas darbinieks, Maksimam nezinot, bloķējis vīrieša kontu, līdz ar to arī viņa maksājuma karti. Lai situāciju atrisinātu, klientam tika piedāvāts jau tajā pašā dienā tikt pie jaunas maksājumu kartes.

Vakarā, aizejot uz norādīto filiāli un izstāvot garā rindā, Maksimam tika paziņots, ka karti nav iespējams saņemt, jo tā nemaz nav izgatavota.

Normunds Rudzītis
”Luminor” privātpersonu apkalpošanas nodaļas vadītājs

Atvainojamies klientam par neērtībām. Jāmin, ka darbinieku pārslodzes un neveiksmīgas komunikācijas dēļ darbības netika izdarītas līdz galam, netika ar klientu nokomunicēts. Šeit nav konkrēta iemesla, kādēļ tas netika izdarīts, darbinieks bija paviršs klientu apkalpošanā.

Bankas sistēma tiešām esot tāda, ka konts tiek bloķēts pat tad, ja vēl neaktivizēta un neizmantojama karte nonāk pie trešās personas.