Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

7 komentāri

Latviete Vita pirms pieciem mēnešiem pārcēlās uz dzīvi Londonā pie sava drauga. Meitene ik pa laikam sevi pieķērusi pie domas par mājām, tāpēc nolēmusi atbraukt apciemot ģimeni un atpūsties dzimtenē.

Vita ar draugu nolēma palikt galvaspilsētā – plānu bija daudz, tāpēc abi atraduši pavisam izdevīgu vietu, kur vienkārši pārnakšņot. Naktsmītnes meklējumi notikuši vietnē booking.com.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Abi rūpīgi izpētījuši izvēlētās naktsmītnes vērtējumu no citiem ceļotājiem. Tas bijis varen labs – 9,2 balles. Ceļotājiem nebijušas nekādas šaubas par to, ka palikšana noskatītājā hostelī varētu būt problemātiska.

Tomēr, dienām ejot, sajūta par komfortablu hosteli izkūpējusi gaisā.

Vita
nakšņojusi hostelī “Maestro”

Vannas istabas netika regulāri tīrītas, dušas telpas un paklāji bija ar pelējumu. Ventilācija nestrādāja. Līdz ar to bija arī nepatīkama smaka.

Pēc redzētā abi esot bijuši neizpratnē par to, ka vietnē booking.com hostelim ir tik labs vērtējums. Visas atsauksmes esot bijušas pozitīvas.

Pēc desmit dienu viesošanās Latvijā, Vita kopā ar draugu atgriezusies Londonā. Protams, neizpalikusi arī viņu atsauksme par piedzīvoto hostelī.

Abi rūpīgi aprakstījuši situāciju un to, kādos apstākļos dzīvojuši. Taču pēc dažām dienām sekojis nepatīkams pārsteigums – no Vitas drauga konta pazudusi nauda – 75 eiro.

Nekavējoties draugs sazinājies ar portālu booking.com. Sākumā gan viņi nesapratuši, kas par lietu šādai situācijai, taču vēlāk paskaidrojuši, ka viesnīcas vadība naudu no kartes noņēmusi tāpēc, ka abi ceļotāji esot pārkāpuši iekšējās kārtības noteikumus.

Tomēr Vita ir pārliecināta, ka tas nebūt nav īstais iemesls šādai rīcībai. To apstiprina telefona zvans, kurā hosteļa pārstāve skaidri un gaiši pasaka, ka atsauksme ir jānomaina.

“Ja Jūs nomainīsiet pievienoto atsauksmi, mēs Jums atmaksāsim naudu!”

Arīdzan Bez Tabu komanda viesojas norādītajā hostelī. Tiesa, tas atrodas dzīvojamajā mājā ar kodu. Zvanām hosteļa vadībai un uzdodamies par ceļotājiem. Bez Tabu aicina uzgaidīt administratori.

Tomēr gaidīšana nevainagojas panākumiem – neviens neierodas ielaist mūs iekšā. Arī telefons vairs netiek celts.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste informē, ka šajā situācijā neesot vietnes booking.com vaina.

Santa Graikste
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore

Caur booking.com neiet nauda. Ja rodas kāda situācija, kad nauda ir nepamatoti noņemta, viņi nespēj to atdot.

Asociācijas pārstāve aicina ceļotājus vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un ziņot bankai par konta patērēšanu bez personas klātesamības.

TOP komentāri

  • Kristine Sinicina
    +3 +2 -1

    Kristine Sinicina

    Booking.com nav pie vainas. Vainigi ir “krutie saimniekotaji” kuri izspiezot naudu, liek mainit atsauksmi. Un pasi cilveki, kuri par to nezino, ka to darija Vita, bet nomaina to atsauksmi.
  • Normunds Dzelzkalejs
  • Helga Čevere
    0 0 0

    Helga Čevere

    🤔Tas nozīmē tikai to, ka vietnes saglabā maksājumu karšu datus. Līdz ar to ir vajadzīgs atsevišķs konts ar atsevišķu maksājumu karti. Uz kuras uzliek naudu tad, kad tas ir nepieciešams. Ja kontā nebūs naudas, tad arī nebūs ko novilkt.🧚‍♂️

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl