”Air Baltic” sistēmā nevar nomainīt e-pastu, tādēļ pasažieriem jāpārmaksā par biļetēm

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

8 komentāri

Viktors ar ģimeni vēlējās piepildīt sen lolotu sapni un dzimšanas dienu pavadīt Gruzijas galvaspilsētā. Ģimene pirmo maksājumu par biļetēm veica jau oktobrī, taču nu saņēmuši ziņu no ”Air Baltic”, ka nāksies piemaksāt vēl vairāk nekā 130 eiro.

Ceļotāji izvēlējās iespēju maksājumu par biļetēm sadalīt četrās daļās. Pirmos 186, 26 eiro Viktors samaksāja, veicot biļešu rezervāciju oktobrī. Pēc pirmā maksājuma veikšanas Viktors gaidījis, kad saņems kādu informāciju no aviosabiedrības. Lidojumam bija jānotiek maijā, tādēļ, tuvojoties izlidošanas datumam, vīrietis iniciatīvu uzņēmies pats.

Sarunā ar aviosabiedrības pārstāvi secināts, ka Viktors it kā norādījis kļūdainu e-pastu, tādēļ nav saņēmis paziņojumus no lidsabiedrības. Vīrietis gan pārliecināts, ka norādījis pareizu e-pastu, taču strīdu nav sācis un veicis otro maksājumu 185 eiro apmērā.

Viktors
Nevēlas pārmaksāt

Izlabojām e-pastu, bet nākamajā mēnesī atkal nesaņēmām maksājuma uzdevumu, brīdinājumu. Zvanīju ”Air Baltic”, bet tur man pateica, ka esmu nokavējis maksājuma dienu, tādēļ rezervācija tiek atcelta, kā arī iemaksātā nauda tiek zaudēta.

Kā vienīgo altlernatīvu aviosabiedrība piedāvājusi papildus samaksāt 33, 21 eiro par katru pasažieri jeb 132, 84 eiro, lai rezervāciju atstātu spēkā. ”Air Baltic” pārstāvis Didzis Rudmanis norāda, ka sistēmā pēc rezervācijas veikšanas neesot iespējams nomainīt e-pastu, tādēļ Viktoram netika nosūtīta nepieciešamā informācija uz atkārtoti norādīto e-pastu.

”Air Baltic” uzskata, ka bija pilnīgi pietiekami, ka grafiks oktobrī tika nosaukts telefona sarunas laikā. Ja pasažieris kļūdījās norādot e-pastu, ko ”Air Baltic” sistēmā pēc tam nevar mainīt, tad pasažieris pats vainīgs, ka nezina maksājumu grafiku. ”E-pastu sistēma, kas izsūta atgādinājumus klientiem, nepieļauj mainīt e-pasta adresi, taču klients bija informēts par apmaksas datumiem,” norāda D. Rudmanis. Kompānijas pārstāvis gan nevar atbildēt uz jautājumu, vai tiešām klientam no galvas jāatceras četrus datumus, kas tiek nosaukti telefona sarunas laikā.

Nacionālā lidsabiedrība nav gatava piekāpties un uzskata, ka sistēma darbojas labi.

Foto