”air Baltic” nostājas dēļ pasažieri nokavē lidojumu uz balli Vīnē

Renāte ar vīru lidostā ieradās divas stundas pirms lidojuma. Pāris nodeva bagāžu, paskatījās monitorā, kur notiks iekāpšana lidmašīnā uz Vīni, un devās pie šiem vārtiem sēdēt. Diemžēl viņi nokavēja lidojumu, iespējams, tādēļ, ka ”air Baltic” pēkšņi mainījuši pasažieru apziņošanas kārtību.

Atpakaļ uz rakstu

12 komentāri

  • Haha

    Haha

    Tas tik var notikt latvija paldies dievam ka tur nedzivoju un nekad nedzivosu vairs... lasot sitas zinas ir tas pats kas skatities krievu humora raidijumu
  • Janka

    Janka

    "Pāris attapies brīdī, kad lidmašīnai jau vajadzēja doties ceļā" :D :D :D
    Jaa... nu tiešām skarba nostāja no airBaltic puses... :P
  • Ha

    Ha

    Forsi ka izvaca comodanu un atteica. Nav ko sedet un gaidīt kad sarkanais paklajs tiks izrulleets priekš špec kategorijas cilvekiem.
  • Lolo

    Lolo

    Tada sajuta, ka Rigas lidostaa skaljrunji nestraadaa, iszinju gan atsuta bet skalljrunji klusee.... ne pie visiem geitiem ir monitori..... un telefonus ne visi tur rokaas... Rigas lidostaaa viss kaa jau Latvijaa 😥😥😥😥😥
  • Hanna
    +11 +11 0

    Hanna

    Es jau laikam kaunētos savu muļķību izbazūnēt pa TV. Vai vajadzēja paspīdēt, ka var atļauties tik daudz vienam pasākumam tērēt? Protams, ka lidostās pašam ir jāseko līdzi kur kas mainās. Ja redz, ka iekāpšanas laiks ir pienācis, bet gate ir slēgts, tar tikai loģiski būtu palūkoties monitorā kas notiek. 😉
  • Juris

    Juris

    Pārējie redz nez kāpēc atrod pareizos vārtus un aizlido, a šitie gaida speciālu uzaicinājumu... Tak sekot līdzi vajag, nevis tupi datorā sēdēt.
  • Agnese

    Agnese

    Aviokompānija uz reisiem pārdod biļetes un, ja reiz tik ļoti satraucas par GDPR, tad šajā pirkuma procesā vai pašā biļetē, ko saņem katrs lidotājs, arī ierakstīt, ka nepieciešamības gadījumā vārds un uzvārds var tikt nosaukts skaļruņos. Biļete ir 'līgums', līdz ar ko ar tās iegādi un apmaksu, tās pircējs tad piekrīt noteikumiem. Neesmu pētījusi, vai šis ir iestrādāts Lufthansas un citu Vācijā darbojošos aviosabiedrību procesos, bet vēl maijā tur uzturējos daudzas stundas un cilvēku vārdi, uzvārdi tiek saukti gandrīz nemitīgi. Arī manu vārdu izsauca, jo vieta lidmašīnā bija pie avārijas izejas un bija nepieciešams apliecināt savu gatavību sadarboties ar personālu attiecīgā situācijā.
    Šāda atruna ar GDPR ir patiešām dīvaina.
  • Kristaps
  • Ddd&dd

    Ddd&dd

    Nu cik es zinu, tad datu aizsardzība aizliedz izpaust personas kodus un tādas lietas, bet vārdu, uzvārdu gan drīkst. Tad jau jebkurā iestādē, kur cilvēks strādā ar piespraustu vārdu pie apģēra, šī piespraude jāņem nost, lai aizsargātu savus datus! Kkāds stulbums reāli. AirBaltic, izlasiet jauno datu regulu kārtīgi.
    • SULTAN

      SULTAN

      Pilnīgi piekrītu. Tad jau veikala pārdevējiem arī jāņem nost piespraudes ar vārdu uzvārdu.
    • nop

      nop

      Tu kļūdies, palasi vairāk info internetā.
      Uzņēmumi nedrīkst izpaust informāciju, kas ļauj idenficēt konkrētu cilvēku. Arī, ja telpā sēž 10 cilvēki un 9 ir ģērbušies melnās drēbēs, bet viens ir baltās drēbēs, un kāds no uzņēmuma saka - cilvēks baltajā apģērbā mums vakar nozaga *kaut ko*. Tad arī uz to attiecas datu aizsardzība.
      Vajag palasīt vairāk pirms kaut ko ''gudru'' raksīt.
  • Maija Spiesecke

    Maija Spiesecke

    Meist lidojäm no Vacijas Shonefeldes ar Ryanair .Bija super garas rindas uz bagäzhu pärbaudi.Sapratushi ka uz Rigas lidmashinu cilveki var nokavet , sauca visus uz Kontrolle Bez rindas .In cik lidots ar Ryainer super attieksme. Vismaz no Vacijas lidostas un pashi Ari nekad nav jävelk nost,kä Rigas lidostä.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!