Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

5 komentāri

Bez Tabu rīcībā nonācis kāda pensionāra rēķins par “Lattelecom” mājas tālruni. Ierasto 54 eiro vietā, šoreiz jāmaksā 70, jo veikts viens ļoti dārgs zvans. Vizuāli tas izskatās pēc pavisam parasta tālruņa numura, bet 25 minūšu saruna izmaksājusi 12,97 eiro!

Piemēram, no mobilā tālruņa ciparu kombinācijas pensionārs droši zinās, ka par šo zvanu būs jāmaksā. Tāpat arī, zvanot uz kādu maksas numuru, vienmēr atskan brīdinājums, ka šis būs maksas zvans, pirms tiek veikts savienojums.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Šo rēķinu esmu samaksājusi, lai gan pirksti dusmās drebēja no bezpalīdzības un netaisnības! Šajā reizē atlika vien nopriecāties, ka māmiņa runāja vien 25 minūtes, nevis kādu stundiņu,” raksta Bez Tabu skatītāja.

“Lattelecom” pārstāve, apelējot pie tā, ka 90% Latvijas iedzīvotāju lieto “Lattelecom” tīklu, skaidro, ka bezmaksas zvani tiek nodrošināti tikai “Lattelecom” tīklā. Zvanot uz “mazajiem operatoriem”, tiek piemērots maksas tarifs.

Diemžēl neviens netiek brīdināts par to, ka tiek zvanīts uz citam operatoram piesaistītu numuru un par sarunu būs jāmaksā. “Lattelecom” ieteiktais risinājums – katra numura piederību pārbaudīt mājaslapā numuri.lv.

“Mūsu tehniskie risinājumi pieļauj iespēju – vai nu brīdinājuma signāls ir visiem, vai nevienam, un ir cilvēki, kuri nevēlas saņemt šādu brīdinājumu,” atbild “Lattelecom” sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Lāsma Trofimova.

Telekomunikāciju jomā mazumtirdzniecības tarifi netiek regulēti – tā ir likuma prasība. Tas nozīmē, ka regulatoram nav tiesību noteikt tarifus. Komersants ir tiesīgs informēt gala lietotāju, ja klients pats to vēlas.

Likumā noteikts, ka komersants galalietotājam nodrošina brīdinājuma signālu vienas darba dienas laikā pēc galalietotāja pieteikuma saņemšanas. Tātad lietotājam ir tiesības lūgt operatoru informēt par zvana maksu.

Vērts ielāgot, ka numuri, kas sākas ar 900, ir paaugstinātas maksas, savukārt numuri, kas sākas ar cipariem 80 ir bezmaksas. Diemžēl vienīgais veids, kā pārbaudīt, uz kādu tīklu zvans tiks veikts, ir jau iepriekš minētā mājaslapa numuri lv.

Foto

TOP komentāri

  • Archi
    +3 +3 0

    Archi

    Kāda jums atšķirība kāds ir pamat rēķins cilvēks varbūt kaut ko ir paņēmis kredītā no lattelecom da vienalga ne par to ir stāsts .
    Te runa iet par vienu zvanu 25min garumā par kuru jāmaksā 12 tubriki. Intresanti kāpēc daudzas med. iestādes izmanto tieši to csc operātoru? Kāpēc tieši to vai tur nav kāds medicīnas kartelis :))
  • Pensionāre
    +4 +3 -1

    Pensionāre

    Manā Lattelekoma pakā ietilpst internets, telfons, televīzija un maksāju 24.21 eiro mēnesī. Varbūt, ka rakstītājs aizmirsa ielikt komatu, ka tomēr par telefonu jāmaksā 5.40? Bet, pie 54.00 pieliekot šos 12.97 arī nesanāk 70 eiro. Tiešām veidojot sižetu grūti lietot smadzenes? Te daudz kas "neklapē".
  • Samurajs
    +3 +2 -1

    Samurajs

    Citēt: 90% Latvijas iedzīvotāju lieto “Lattelecom” tīklu...
    Es savā radu/draugu/paziņu lokā nezinu NEVIENU, kas vēl lietotu kājminamo tālruni. Vienīgi uzņēmumos. Parastais rēķins 54 €? Klients tiek steidzami gaidīts Tvaika ielā... Un kurš ņaudēja, ka Latvijā mazas pensijas??? :p

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl