“Zvana “Anete” un saka, ka esmu parādā!” Sakaru operatora klienti sadusmo līguma izmaiņas

Oļegs Visockis

Autors: Oļegs Visockis

24 komentāri

Dace no Jēkabpils rūpējas par savu māmiņu. Arī ikmēneša maksājumi par dažādiem pakalpojumiem ir uz jēkabpilietes pleciem. Rēķini tiekot apmaksāti laikus, taču sakaru operators ”tet” pēkšņi iekļāvis Daces māti parādnieku sarakstā.

Jēkabpiliete atklāj, ka ar rēķiniem tiek galā, izmantojot internetbankas automātiskos maksājumus. Uzzinot par finansiālajām likstām, Dace vēršas pie pakalpojuma sniedzēja, kas no vēsturiskā “Lattelecom” kļuvis par “tet”. Atklājas, ka vienā brīdī esot mainīts Daces mātei piedāvātā pakalpojuma veids, un, izrādās, arī cena par to kļuvusi lielāka.

Dace

Visticamāk, ka mana mamma nav vienīgais seniors, kurš izmanto šādu te – kādreiz pensionāriem domātu – pakalpojumu. Tagad man zvana automātiskā “Anete”, “tet” darbiniece, kura ziņo, ka ir parāds. Ļoti nešpetnā balsī, tiešām tracinoši.

“tet” pārstāve Laura Jansone gan uzsver, ka klientei tika pārtraukts viens no līdzšinējiem pakalpojumiem, aizstājot to ar citu, turklāt par to tika sūtīta informācija līgumā uzrādītajā saziņas kanālā.

Daci gan šokē situācija, – ja atsūta informāciju mobilajā lietotnē vai elektroniskajā pastā, tad nemaz netiekot pieprasīta atbildes vēstule. Līdz ar to klusēšana esot piekrišana.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs norāda, ka konkrētajā gadījumā esot noslēgts elektronisko sakaru pakalpojumu līgums. Un pakalpojuma sniedzējam ir jāsniedz informācija patērētājam 30 dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā. Ja patērētājs neveic nekādas darbības, tad līguma izmaiņas arī stājas spēkā.

Uzņēmums “tet” gan izņēmuma kārtā esot ņēmis vērā Daces iebildumus un veicis pārrēķinu, un tagad Daces mātei pat esot izveidojusies pārmaksa.

Dace aicina citus seniorus un to līdzcilvēkus rūpīgi ielūkoties, vai klientam nedraud nokļūšana parādnieku sarakstā.

24 komentāri