Viens Kristapa Porziņģa ieraksts  – 5040 eiro, Renāra Zeltiņa – 1437 eiro! Nosaukti ietekmīgākie “Instagram” profili

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

Pievienot komentāru

Jau ceturto gadu apbalvoti ietekmīgākie, zaļākie, cilvēcīgākie un mūsu pašu iemīļotākie zīmoli Latvijā un pasaulē pasākuma “Mīlētāko zīmolu tops” ietvaros. 

Novērtēts arī TV3 kanāls, kļūstot par mīlētāko televīzijas zīmolu, kā arī iegūstot 1. vietu starp nozares līderiem jaunajā kategorijā ”Cilvēcīgākais zīmols”. “TV3 jau gadiem ir skatītākais TV kanāls, savā ziņā šis ir apliecinājums, ka cilvēks mūs skatās,” uzskata “All Media Baltics” Latvijā vadītāja Baiba Zūzena.

Pirmo reizi sumināti arī ietekmīgākie vietnes “Instagram” konti. Tāpat atklāta populārāko lietotāju ieraksta vērtība. Basketbolists Kristaps Porziņģis ierindojas topa augšgalā, viena viņa ieraksta vērtība ir vairāk nekā 5000 eiro.

Piekto vietu ieņem šovmenis Renārs Zeltiņš. Viņa sociālajai dzīvei līdzi seko vairāk nekā 103 000 cilvēku. Viena viņa ieraksta vērtība ir gandrīz 1500 eiro. Pats stāsta, ka cenšas mirkļus iemūžināt ar acīm, tāpat privātas dzīves situācijas publikai izvēlas neatrādīt.

Renārs Zeltiņš
pasākumu vadītājs

“Man ir prieks, ka cilvēki dzīvo kopā ar mani un seko man līdzi. Paldies viņiem, ka viņi mani, laikam, mīl virtuāli. Tomēr gadu gaitā esmu palicis gausāks, izlīdzinot laiku ar reālo dzīvi.”

Arī uzslavēti “startup” jeb jaunuzņēmumi, kuri pārsteiguši ar interesantām idejām. Simpātijas balvu ieguvuši ražotāji, kas piedāvā ēdamkafiju, ar kuru var mieloties tradicionālās, dzeramās kafijas vietā.

Foto