“Vai tas “ss.lv” ir tāds bizness – izmest ārā sludinājumus?!” Tirgotājs sašutis par sludinājumu portāla rīcību

1 komentārs

Nav noslēpums, ka sludinājumu portāls “ss” ar domēniem “lv” un “com” ir visai pieprasīta vietne internetā. Tomēr reizēm tirgojamās preces ir tik specifiskas, ka rodas grūtības izvēlēties atbilstošo vietu. Un tad nākas saskarties ar problēmām, kā to piedzīvo jēkabpilietis Guntis.

“Es esmu strupceļā ar portālu “ss.com”. Jau kuru reizi pēc kārtas tiek izmesti mani sludinājumi, kaut gan, vadoties pēc viņu norādēm, viņi tika ievadīti. Mēģinot, tā sakot, rediģēt, tas nesanāk. Un arī pa jaunu likt sludinājumu, tas sanāk – kārtējo reizi maksāt un pat vairākkārtēji par to pašu. Vai tas “ss.lv” ir tāds bizness – izmest laukā sludinājumus un neļaut tos rediģēt, vai rediģēt par krietni stingrāku, lielāku samaksu?” jautā Guntis.

Jēkabpilietis internetā pārdod savu traktoru rezerves daļas. Guntis izvēlas šķietami atbilstošo sadaļu, taču drīz vien attopas, ka sludinājums ir izdzēsts, un atkārtoti to publicēt var vien pēc noteikta laika.

SIA “SS” tikšanos ar “Bez Tabu” klātienē ignorē, proti, vēl joprojām nesniedz atbildi par intervijas iespējām. Tomēr par citiem jautājumiem portāla pārstāvji ir pretimnākoši. Raktveida atbildē norādīts, ka Guntis gluži vienkārši esot izvēlējies nepareizās apakšrubrikas, un, citējam: “Atteikšana ievērot noteikumus, tāpat kā neatbilstība sadaļām, noved pie sludinājuma nepublicēšanas”.

Portāla pārstāvji arī izskaidro, kā Guntim rīkoties. Ievērojot norādījumus, nākas atkal maksāt par vecā teksta atkārtotu iesniegšanu. Tiesa gan, jēkabpilietis pamana vēl vienu lietu – ieteikto apakšrubriku cenas būtiski atšķiras.

“Sludinājumi, kas izvietoti apakšrubrikā “Dažādi”, arī ir redzami kopējā sludinājumu sarakstā, tāpat kā “Pārdod”. Protams, ka sludinājumu cenas ar apakšrubriku “Dažādi” ir dārgākas nekā “Pārdod”, citādi neviens neievērotu noteikumu izvietot sludinājumu piemērotā sadaļā,” skaidro portāla pārstāvji.

Tiesa gan, jautājot par to, cik tad Guntis iztērējis, sludinājumus pārpublicējot, un – vai Guntim ir iespēja atgūt iztērētos līdzekļus, atbilde neseko.

Santa Zarāne
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Patērētāju tiesības ir arī šajā gadījumā, bet tas ir pakalpojums, kas patērētājam tiek sniegts, līdz ar to patērētājam ir jāievēro šī te pakalpojuma sniedzēja noteikumi. Un arī sludinājumi tad ir jāizvieto tā, lai tas atbilstu portāla lietošanas noteikumiem. Ja neatbilst, tad, protams, pakalpojuma sniedzējam ir tiesības šo te sludinājumu dzēst, bet tad ir arī pusēm savā starpā jāvienojas par to, vai sludinājums var tikt mainīts, vai tiek atgriezta nauda atpakaļ. Un tad sākotnēji patērētājam ir jāvēršas pie uzņēmuma rakstveidā, rakstot iesniegumu un lūdzot skaidrot situāciju, rast risinājumu. Ja to neizdodas, tad var vērsties PTAC ar sūdzību.

PTAC pagājušajā gadā sniedzis 75 konsultācijas saistībā ar SIA “SS”. Savukārt šogad pirmajos nepilnos 10 mēnešos palīdzēts 117 gadījumos, turklāt ir saņemtas arī vairākas sūdzības. Zarāne arī norāda, ja piedāvātais pakalpojums nepatīk, patērētājiem vienmēr ir iespēja publicēt savus sludinājumus citur.

1 komentārs