TV3 tiek atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu ne tikai Latvijā un Lietuvā, bet arī visā Baltijā

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

0 Komentāru
TV3 tiek atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu ne tikai Latvijā un Lietuvā, bet arī visā Baltijā

Svinot mīlētāko zīmolu topa 15 gadu jubileju, šogad pirmo reizi Latvijā tika rīkota Baltijas mēroga zīmolu apbalvošanas ceremonija. Tajā 8 dažādās kategorijās tika apbalvoti novērtētākie zīmoli ne tikai Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, bet arī atsevišķi visā Baltijā kopumā. Kanāls TV3 plūca laurus un saņēma trīs balvas kā ietekmīgākais mediju zīmols Latvijā, Lietuvā un Baltijā kopumā, bet Igaunijā ieguva godpilno trešo vietu.

“All Media Baltic” vadītājs Kristians Antings neslēpj prieku, ka TV3 kļuvis par ietekmīgāko mediju zīmolu visā Baltijā, kas apstiprina skatītāju uzticību kanāla saturam un zīmola attīstībai. Uzsver, lai stiprinātu kanāla pozīcijas, regulāri piedāvā jaunu un unikālu saturu, lokāli radītus seriālus un šovus, profesionālu un neatkarīgu ziņu saturu, izklaidējošas ārzemju filmas un šovus. Atklāj, ka gada nogalē TV3 skatītājus sagaida arī kanāla vizuālās identitātes pārvērtības.

           

Kristians Antings
“All Media Baltics” vadītājs

Mēs esam vinnējuši trīs balvas. Jūs jautājāt par veiksmes atslēgu. Tie ir cilvēki. Tā ir TV3 komanda, kāda mums ir katrā no trim valstīm: Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, kas daudzu gadu garumā ir veidojusi TV3 panākumus, tādēļ mēs šodien esam atzīti. Mēs esam bijuši veiksmīgi gandrīz divdesmit gadus katrā no trim valstīm, nodrošinot interesantu izklaidi, kvalitatīvu žurnālistiku, lieliskus stāstus. Cilvēki to novērtē un novērtēs arī nākotnē. Tas ir tas, uz ko mēs tiecamies.

Zīmolu tops veidots, pamatojoties uz plašāko iedzīvotāju dzīvesstila un zīmolu pētījumu Baltijā “Brand Capital”. Pētījumu veic ”DDB Consulting” sadarbībā ar ”RAIT Custom Research Baltic” un žurnālu ”Kapitāls”. Šogad balvas zīmoliem tika izsniegtas šādās kategorijās: Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas “start-up” uzņēmums un citi.

“Baltic Brand forum 2019” organizators un aģentūras “DDB Latvia” vadītājs Andris Rubīns norāda, ka būt par mīlētāko un ietekmīgāko zīmolu savā nozarē ir liels panākums. Tas nozīmē ne tikai augstu produkta vai pakalpojuma novērtējumu, bet arī pozitīvas emocijas un gatavību attiecības turpināt. Spēcīgiem zīmoliem auditorija ir lojālāka, tos aktīvāk draugiem un paziņām iesaka zīmolu fani, un tiem vieglāk piedot kļūdas. Tāpat šiem zīmoliem ir vieglāk ieviest jaunus produktus un ir iespēja prasīt augstāku cenu, kas nozīmē vairāk resursu attīstībā. Pasaulē, kurā produktus salīdzinoši viegli ir nokopēt, tieši zīmols nodrošina ilgtspēju un gandrīz neierobežotu izaugsmes potenciālu.

“Baltijas Zaļāko zīmolu topā”par līderi Baltijas valstīs kļuva “Neste”, bet Latvijā – “Latvijas Valsts meži”. “Baltijas Zaļāko zīmolu topā”līdera gods  Baltijas valstīs tika degvielas tirgotājam “Neste Latvija” zīmols “Neste”, bet Latvijā tie bija “Latvijas Valsts meži”. Drukāšanas platforma “Printify” kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā.
Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva automašīnas zīmols “Porsche”, bet Latvijā – alkoholisko dzērienu ražotāja “Latvijas Balzams” zīmols “Rīgas Melnais Balzams”. Par mīlētāko pilsētu Baltijā tika atzīta Tallina, bet Latvijā – mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma degvielas tirgotāja “Circle K Latvia” zīmols “Circle K. “Baltijas iedzīvotāju sirdis ir iekarojusi  arī “Swedbank”, kas tika atzīta par mīlētāko zīmolu gan visā Baltijā, gan katrā valstī atsevišķi.

0 Komentāru