”Sky&More” tomēr atmaksā naudu par brāķētiem apaviem

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

2 komentāri

Veikala klientei Natālijai beidzot izdevies atgūt daļu no samaksātās naudas par lielveikalā iegādātajiem apaviem. Veikala administrācija sākotnēji atteicās izmaksāt jebkādu summu, taču nu viņiem nācās to izdarīt.

Bez Tabu jau aprīlī vēstīja par gadījumu, kad veikala ”Sky&More” administrācija atteicās kompensēt izdevumus par apaviem, kas esot vilkti vien dažas reizes, taču jau esot sabojājušies.

Natālija izpārdošanas laikā zābakus iegādājās par 165 eiro, to sākotnējā cena bija 330 eiro. Pēc Bez Tabu aicinājuma Natālija vērsās pie sertificēta eksperta, kurš savā slēdzienā norādījis, ka: ”Apavos ir nozīmīgi ražošanas defekti. Defekta cēlonis: virsārda neizturīga pret daudzkārtēju locīšanu, jo ādas šķiedras neelastīgas, struktūra veidota cieša.”

Tas ļāvis Natālijai atkārtoti vērsties pie nepretīmnākošās veikala administrācijas un vēlreiz lūgt naudas atmaksu.

Natālija
Iegādājusies nekvalitatīvus apavus

Viņš ir vienīgais eksperts Latvijā, kurš var dot slēdzienu. Viņš paskatījās un pateica, ka apavi ir sabojāti. Zābaku nolietojums bja 35%. Nēsāju tos nepilnu sezonu, ziemā nevilku, lietus laikā nevilku, kaut eksperts teica, ka varēju nēsāt arī lietus laikā. Ādas apaviem tā nevajadzētu plaisāt. Brīvā formā veikalam atkal uzrakstīju iesniegumu. Lūdzu atmaksāt man 65% no apavu cenas, jo nolietojums bija 35%. Trīs reizes rakstīju iesniegumus, nosūtīju arī eksperta slēdzienu. Viņi neatbildēja. Tikai vēlāk viņi tomēr atmaksāja naudu. Man neviens neatvainojās. Viņa (vadītāja) staigāja pa veikalu, skatījās, taču man neatvainojās. Pēc aptuveni pusotra mēneša es viņu satiku. Viņa agresīvā tonī teica, ka es šo visu esmu izdomājusi. Saprotiet paši. Ne jau es aptaisījos, bet viņi…Kaut kā tā.

Bez Tabu vērsās arī pie veikala ”Sky&More” vadītājas, lai noskaidrotu, kādēļ veikals tomēr mainījis savu nostāju un piekritis atlīdzināt izdevumus, ja iepriekš to kategoriski noliedzis, taču saņēma lakonisku atbildi: ”Informēju, ka Sky&More administrācija atturas no komentāriem.”

Natālijai no veikala izdevās atgūt 106 eiro. Natālija nolēmusi Latvijas veikalos vairs neigādātas dārgos zīmola apģērbus un apavus, bet gan sūtīt tos ar interneta starpniecību.