Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

Komentāri

“Bez Tabu” skatītāji aicināti pievienoties raidījuma vadītājam Jurim Šteinbergam, kurš kopā ar Kasparu Suiju uzsākuši tievēšanas maratonu. Jura sākotnējais svars bija 155 kg, Kaspara – 135 kg, abiem kungiem pievienojas trešais cīņu biedrs – Guntis Lazdāns, kura svars sasniedz 153 kg. “Bez Tabu” devās pie trenera un uztura speciālistes, lai noskaidrotu, ar ko sākt tiem, kuru svars pārsniedz 100 kg.

Guntis svaru centies samazināt vairākas reizes, citreiz tas arī ir izdevies, bet noturēt ķermeni formā esot ļoti grūti. Fiziskās sagatavotības treneris Normunds Rozenšteins atzina, ka 10 000 soļu dienā ir vienīgais ieteicamais treniņš šobrīd, jo vingrot būtu pat bīstami. Ideāli būtu, ja iešanai tiktu atvēlētas 40 minūtes pusdienas laikā, bet vakarā pusotra stunda.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Normunds Rozenšteins atklāja, ka no sākuma treneris vairāk pilda psihologa funkciju. Regulāri staigājot un atbilstoši ēdot, svars katru nedēļu varētu kristies par pusotru kilogramu, no soļošanas var paņemt vienas vai maksimums divu dienu pauzi.

Normunds Rozenšteins
“Vingruma klubs” treneris

“Ja viņš sāktu skriet, viņš salauztu kaulus. Tie ceļgali, skelets nav domāti tam, lai kratītu 150 kg, tādā veidā var pārsprāgt!”

“Veselības centrs 4” dietoloģe Guna Rijkure ieteica sekot līdzi ķermeņa masas indeksam. Ja tas sasniedz skaitli 26, tad svars ir palielināts. Ja ķermeņa masas indekss ir 28 un vairāk, tad liekie kilogrami kļūst ne tikai par estētisku problēmu, bet arī draudu veselībai. Uztura speciāliste uzsvēra, ka ir jāmaina dzīvesveids, ar diētu vien nepietiks. Badošanās nav ieteicama, jo svaram jāzūd pakāpeniski.

Foto

Lasi vēl