“Par diviem izmēriem lielākas krūtis!” Brīnumkrēma apraksts sasmīdina plastikas ķirurgu!

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

Pievienot komentāru

Raidījuma “Bez Tabu” skatītāji ziņo, ka interneta vidē parādījies jauns brīnumlīdzeklis – krēms krūšu palielināšanai. Pirmie rezultāti garantēti jau pēc pāris nedēļām. Tiek solīts, ka, lietojot to regulāri, krūtis kļūs pat par diviem izmēriem lielākas. Ar “Bustural” produkta aprakstu iepazinušies arī eksperti no Patērētāju tiesību aizsardzības centra un plastikas ķirurgs Jānis Ģīlis.

Krūšu formas korekcija un krūšu pacelšana, tikai dabīgas sastāvdaļas, 95% no lietotājiem apstirpina tā efektivitāti. Mājas lapā tiek solīts, ka, lietojot “Bustural” krēmu divas reizes dienā, krūtis kļūs par diviem izmēriem lielākas. Krēms spēj noapaļot krūtis un piešķirt tām formu, par plastisko ķirurģiju nu varot aizmirst, turklāt pircējiem tiek garantēta arī konfidencialitāte.

Brīnumaini vienkārša ir arī šī brīnumlīdzekļa iegāde. Viens klikšķis un patērētājs jau tiek apsveikts ar pasūtījuma noformēšanu, netiek piedāvāta iespēja pārdomāt. Nākamajā darba dienā pienāk ziņa ar norādi, cikos ieradīsies kurjers. Kurjera izsniegtajā čekā norādīts vien preces nosūtītājs, DPD Lietuva, savukārt informācija uz iepakojuma liecina par to, ka krēma dzimtene ir ASV, Vašingtona, bet izgatavots ES. Produkta apraksts gan iztulkots latviešu valodā.

Ar mājas lapas saturu iepazinušies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra eksperti, un lieki piebilst, ka tajā saskatāma virkne nepilnību un patērētāju tiesību pārkāpumu. Diemžēl cīņa ar šādām mājas lapām pielīdzināma cīņai ar vējdzirnavām.

Tirgotājs esot reģistrēts Čehijā, pati mājas lapa Nīderlandē. Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane norāda, ka to varētu dēvēt par “aģentu mārketingu”. Katrā valstī parasti tiek atrasta kāda privātpersona, kas nodrošina preču piegādi, un, visticamāk, arī tulkošanas pakalpojumus, bet paša uzņēmuma nemaz neesot.

Ja, sadarbojoties ar ārzemju kolēģiem, izdodas ierobežot vienas mājas lapas darbību, nākajmajā dienā jau citā valstī tiek tirgots nākamais brīnumkrēms. Sanita Gertmane uzskata, ka vienīgais veids kā cīnīties ir vienkārši produktus neiegādāties.

Regulējums nosaka, ka skaidri un gaiši jābūt nodalītam izvēles un pirkšanas brīdim, vismaz jābūt “pirkuma apstiprinājuma pogai”. Ja iepakojums nav atvērts, no preces var atteikties, vienīgi “Bustural” mājas lapā nav norādīta shēma, kā to izdarīt. Atteikumu tiesību procesam jābūt atrunātam mājas lapā.

Plastikas ķirurgs Jānis Ģīlis apstiprina, ka daudzas sievietes, pirms kļuvušas par viņa klientēm, jau izmēģinājušas visdažādākās metodes – brīnumkrēmus, brīnumēdienus un brīnumprocedūras. Pirms intervijas, dakteris parādīja fotogrāfijas, kā izskatās krūtis, kas tiešām kļuvušas par diviem izmēriem lielākas, un neviena cita metode, izņemot ķirurģiju, tādu rezultātu nevar sniegt.

Krēma darbīgā viela esot “volufilīns”, Ķīnā un Japānā augoša auga sastāvdaļa, kas tiek saukta par “sarsasapogeniīnu”, vēl klāt pievienoti trīs brīnumlīdzekļi – vīnogu kauliņu eļļa, apelsīnu mizu eļļa un aprikozes. Krēma iedarbības aprakstā minēts, ka tas veicina tauku šūnu veidošanos, jāpiezīmē, ka krūts sastāv no krūts dziedzera audiem un ļoti plāna zemādas tauku slānīša.
Jānis Ģīlis
Latvijas Plastikas ķirurgu asociācijas prezidents

“Tagad iedomāsimies, ka, šo līdzekli divas reizes dienā lietojot, sāks augt krūtis. Tad tieši tādi paši tauki sāks augt mūsu plaukstās, arī tās kļūs par diviem izmēriem lielākas. Ja mēs to pašu līdzekli uzziedīsim uz sejas, tad arī tur tauki palielināsies, un mums uz sejas būs divas krūtis? Vai kāds tic tam visam? Es nē!”

Plastikas ķirurgs gan atbalsta ieteikumu veikt krūšu masāžu divas reizes dienā, tas nāks par labu ādas mikrocirkulācijai, un, savienojumā ar dabīgām eļļām, krūšu ādas kvalitāte tiešām uzlabosies.

Foto