Kalnciema iedzīvotāja panāk kompensāciju no ”Sadales tīkls” par elektriķa lažu

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

6 komentāri

Līga ierasta diena savā dzīvoklī noslēdzās ar sabojātu televizoru, ledusskapi un boileri. Vēlāk izrādījās, ka pie vainas ir ”Sadales tīkls” elektriķis, kurš kāpņu telpā rosījies sadalnes skapī.

Bez Tabu jau pagājušā gadā vēstīja par starpgadījumu kāpņu telpā, kā rezultātā Kalnciem iedzīvotājai tika sabojāta sadzīves tehnika. Pēc Bez Tabu iesaistīšanās situācija strauji uzlabojusies un Līgai beidzot izdevies vienoties ar ”Sadales tīkls” pārstāvjiem par iekārtu remontdarbu.

Līgai nācās atrast sertificētu elektriķi, kurš dotu slēdzienu par to, kādi remontdarbi iekārtām nepieciešami.Tādu speciālistu izdevās atrast Jelgavā un pie viņa tika nogādāts gan sabojātais televizors, gan ledusskapis un arī boileris.

Par ierīču remontu Līgai nācies maksāt no savas kabatas. Tad vairākas nedēļas nācies sazvanīties ar ”Sadales tīkli” darbinieci un atgādināt par vēlmi atgūt samaksātos līdzekļus.

Līga
Priecājas par iznākumu

Vislētāk remontdarbi izmaksāja televizoram, tikai 30 eiro. Ledusskapis aizvešana, atvešana un remonts izmaksāja nedaudz vairāk nekā 100 eiro. Boleira remontdarbus novērtēja uz 150 eiro, taču mēs nolēmām šos līdzekļus izmantot, lai iegādātos jaunu boileri. Kopā viss izmaksāja 289, 99 centus. Es regulāri, katru nedēļu sazvanījos ar ”Sadales tīkls” darbinieci un atgādināju par sevi. Tikai pēc vairākām nedēļām man uz kontu beidzot pārskaitīja naudu par remontu.

”Sadales tīkls” klientu apkalpošanas daļas vadītājs Imants Krūmiņš stāsta, ka šogad no klientiem saņēmuši 50 pieteikumus par bojājumiem. Par pamatotiem atzīti 27 gadījumi. Pandēmijas laikā uzņēmums atjaunojis vadlīnijas, ka runāt ar kāpņu telpās sastaptiem klientiem un atvieglojis arī zaudējumu lietas atlīdzināšanas pieteikšanu internetā.

Imants Krūmiņš
”Sadales tīkls” klientu apkalpošanas daļas vadītājs

”Sadales tīkls” savu darbību ir apdrošinājis, mūsu darbinieki ir apdrošināti. Tāpat apdrošināti ir arī darbuzņēmēji, ne visus darbus veicam mēs. Mēs strādājam tikpat intensīvi kā pirms gada, taču pamatotu bojāju skaits ir pavisam neliels. Mēs nekompensējam tās lietas, kas nav saistītas ar mūsu uzņēmējdarbību. Piemēram, zibens, vides apstākļi, stihiskas nelaimes. To mēs nevaram ietekmēt.

Par tīkla bojājumiem iedzīvotāji aicināti ziņot ”Sadales tīkls” speciālistiem.