Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

3 komentāri

Politiķis elektrisko vienriteni iegādājies pirms aptuveni gada un pārsteidzis nelielās pilsētiņas iedzīvotājus.

Einārs Repše dzīvo Ikšķilē, kur viņu arī visbiežāk var manīt braucam ar elektrisko vienriteni. Ekspremjers intervijai klātienē nepiekrīt, taču telefoniski labprāt sniedz komentāru par savu jauno aizraušanos.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Einārs Repše

Einārs Repše
Ekspremjers

Gribu visus brīdināt, ka elektronika ne vienmēr perfekti izpilda savu funkciju. Ja elektronika atsaka, tad vienritenis pārvēršas par lodīšu gultņiem bez jebkādām bremzēm. Tas reizēm ir ļoti bīstami.

Elektrisko vienriteņu cena, atkarībā no ražotāja un modeļa, svārstās no pārdesmit eiro līdz vairākiem simtiem. Ar šādu vienriteni var pievarēt pat 20 kilometru lielu attālumu, maksimālais ātrums sasniedz pat 25 kilometrus stundā.

11 gadīgais Tomass vienriteni izmanto, lai dotos uz skolu aptuveni 2 kilometru attālumā.

Tomass
Vienriteni izmanto ikdienā

”No sākuma daudzi skatījās un brīnījās, prasīja dažādus jautājumus. Aptuveni divus mēnešus braucu ar vienriteni, kam bija piestiprināti palīgritenīši. Tad tos noņēmu un sapratu, ka ir vēl foršāk.”

Bez Tabu uzrunātais fizioterapeits Kristaps Rakštelis norāda, ka, braucot ar elektrisko vienriteni, ”galvenokārt iesaistīta kāju muskulatūra, tāpat strādā vēdera, muguras muskulatūra. Iesaistīta arī ķermeņa korsete.”

Apgūstot braukšanas mākslu, visticamākais, ka nāksies krist, tādēļ jāparūpējas par savu drošību un jāiegādājas aizsargi.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl