Eksperiments: ”Rīgas namu pārvaldnieku” nav iespējams sazvanīt pat stundu

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

27 komentāri

Jelgavniekam Ģirtam radās nepieciešamība sazināties ar ”Rīgas nama pārvaldnieka” speciālistiem, ko nu viņš droši var dēvēt par neiespējamo misiju. Nesagaidot savienojumu ar operatoru, saruna pārtrūkst pēc 12 minūtēm.

Ģirts nepadevās un zvanīja atkal. Vīrietis novērojis, ka visas sarunas automātiski pārtrūkušas, kad gaidīšanas laiks pārsniedzis divpadsmit minūtes. ”Rīgas namu pārvaldnieka” klients nolēmis veikt eksperimentu un zvanījis piecas reizes, taču savienojumu tā arī nav sagaidījis.

Zvani veikti starp diviem un trijiem pēcpusdienā. Pēc neveiksmīga savienojuma gaidīšanas, neviens apsaimniekotāja pārstāvis tā arī neatzvanīja.

Ģirts Bumbērs
Nevar sazvanīt ”Rīgas namu pārvaldnieku”

Uzņēmums, kam apgrozījums ir vairāk nekā 60 miljoni gadā, nav spējīgs nodrošināt normālu komunikāciju ar klientiem. Man tas nav pieņemami. Viņi informē, ka pakalpojuma uzlabošanas nolūkā saruna tiek ierakstīta, varbūt no sākuma jārada iespēja viņus sazvanīt, pēc tam tikai kaut ko uzlabot.

Ģirts nolēmis arī Bez Tabu klātienē vēlreiz censties sazvanīt ”Rīgas namu pārvaldnieku”. Šoreiz gan Ģirtam uzsmaida veiksme, savienojums ar operatoru notiek pēc septiņām gaidīšanas minūtēm.

Bez Tabu nolemj pārbaudīt, cik ilgā laikā var sazvanīt citas iestādes. Zvanot uz 8989, kas paredzēts jautājumiem par vakcināciju, sarunu nākas gaidīt vien aptuveni 40 sekundes.

Zvanot uzņēmumam ”Latvijas gāze”, automātiskā atbildētāja paziņojumi ilgst 45 sekundes, ar operatoru tiekam savienoti pēc divām minūtēm un piecdesmit sekundēm.

Rīgas namu pārvaldniekā ilgo gaidīšanu skaidro ar izsūtītajiem paziņojumiem par ūdens skaitītāju verificēšanu. Dienā, kad zvanījis Ģirts, stundas laikā saņemti tūkstoš zvani.

Una Grenevica
”Rīgas namu pārvaldnieks” pārstāve

Nav tāda ”Rīgas namu pārvaldnieka” zvanu centrs, tas ir ārpakalpojums, ko nodrošina ”TET”. Kopā ir 31 operators. Iespēja, ka zvans tiek pārtraukts jau gaidīšanas laikā ir klienta interesēs, lai viņam nepienāktu negaidīti liels rēķins par telefonu. Ir operatori, kuri tarificē arī gaidīšanas laiku.

Pārvaldniekā nevar nosaukt vidējo gaidīšanas laiku. Uzņēmuma plānos esot uzlabot apkalpošanas centra darbību- ieviest iespēju saņemt zvanu atbildes zvanu. Tas gan sadārdzināšot pārvaldnieka pakalpojumus, tomēr, cik liels būtu sadārdzinājums, šobrīd vēl ir pāragri runāt.

27 komentāri