“Vai normāli tā maldināt?” Iepako akcijas iepakojumos, kad akcija sen beigusies: pircējs vīlies, iegādājoties saldējumu “Pols”

Rīdzinieks šā gada maijā iegādājies saldējumu ”Pols”, kas iesaiņots akcijas iepakojumā. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka, sakrājot kociņus, iespējams laimēt rotaļlietu. Liels bija saldējuma baudītāja pārsteigums, izlasot uz iepakojuma informāciju par akciju: izrādās, akcija beigusies jau pirms gada, bet vēl lielāku neizpratni raisīja fakts, ka saldējums īpašajā akcijas iepakojumā ievietots jau pēc šīs akcijas beigām, par ko vēsta iepakošanas datums. Pircējs uzskata, ka saldējuma ražotājs “Food Union” maldina pircējus.

Atpakaļ uz rakstu

3 komentāri

  • Ricus

    Ricus

    Mārketinga triks nevis dabas saudzēšana. Ha,., nevaram izmest. Vajadzīga tiesa. Lai šķirās no kādas naudiņas.
  • Lohiem

    Lohiem

    Lohu problēmas. Skaties ka nepieķēzī apenes sūdzoties🤭💩🤘🤪
  • Vēja slota.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!