Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

17 komentāri

Salaspilietis pēc garas darba dienas devies uz tuvāko lielveikalu, kas bijis “Maxima”, lai sagādātu produktus vakariņu galdam. Priekšroka šoreiz dota “Kurzemes gaļsaimnieks” produkcijai.

Viss šķitis labi, un vīrietis ar pirkumu devies mājās. Apetīte augusi augumā līdz brīdim, kad gaļa nokļuvusi uz pannas. Līdz ko vīrietis sācis gaļu cept, parādījusies ļoti spēcīga smaka. Uzreiz bijis skaidrs, ka gaļa ir bojāta.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Rūgtums par plānotajām vakariņām, kuras neizdevās, bijis liels, tomēr vīrieti mierināja fakts, ka kabatā palicis čeks par pirkumu.

Nākamais rīts sācies ar atkārtotu ierašanos veikalā “Maxima”, lai par neveiksmīgo pirkumu saņemtu atpakaļ iztērēto naudu.

“Veikala vadītāja man paziņoja, ka tā ir normāla smaka gaļai un tā tai ir jāsmird. Personāls atteicās man atdot naudu par pirkumu.”

Vīrietis ir pārliecināts, ka gaļa bija sabojāta. Turpat pie kases stāvējuši arī citi pircēji, kuri apstiprinājuši, ka gaļai tiešām ir savdabīga smaka.

Šefpavārs ar stāžu un pirmās privātās pavārskolas Latvijā dibinātājs Māris Astičs pastāsta, ka pircējam noteikti ir jāņem vērā produkta termiņš un īpaša uzmanība jāpievērš arī vakuuma iepakojumam.

“Es parasti apskatu arī to, lai vakuumā ap gaļu nebūtu daudz sulas apkārt – jo vairāk sulas, jo ilgāk produkts jau stāv veikala vitrīnā.”

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane atgādina, ka katram pircējam ir savas tiesības.

“Vispārējās tiesības nosaka, ka, ja ir iegādāta līgumam neatbilstoša prece, patērētājam ir tiesības vērsties pie komersanta un lūgt pēc preces maiņas vai naudas atmaksas.”

Bez Tabu uz veikalu devās kopā ar salaspilieti. Lai gan pārdevēja un veikala vadītāja patērētāju aizsardzības likumam spītējās pretī, gala rezultātā vīrietis atguva par preci iztērēto naudas summu.

Tomēr rūgtā pieredze, iespējams, mainīšot viņa iepirkšanās paradumus un turpmāko veikala izvēli.

Foto

TOP komentāri

  • Maara Stepanova
    +13 +13 0

    Maara Stepanova

    Slikta veikala vadītāja stils. Būtu vadītāja atgriezusi uzreiz naudu,nebūtu visa šī sižeta un veikala reputācijas graušana( kas jau pietiekami ir sabojāta). Tak ne jau no savas naudas kabatas viņai jāmaksā.
  • Alda Zarecka
    +12 +12 0

    Alda Zarecka

    Labu apetīti!!!Visu veikalu vadītàjiem vajadzētu palūgt apēst veikalà pàrdodamo veco pàrtiku!!!😎
  • Agnese Mezinska
    +6 +5 -1

    Agnese Mezinska

    Maximā reti iepērkos, tikai tad, ja Mārupes Rimčikā nav brīvas autostāvvietas ... un ja nākas pirkt gaļas produkciju, tad kārtīgi to apskatu un pieļauju domu, ka var nākties izmest, jo vienreiz riktīgi iegrābos. Bet vispār nesaprotu šī veikala politiku - tirgo pārsvarā pārtiku, kam drīz beigsies termiņš 🤔😞

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl