Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

6 komentāri

Vasaras mēneši nav iedomājami bez veldzējošiem našķiem! Viens no populārākajiem vasaras gardumiem ir saldējums. Šobrīd veikalu plaukti plīst no saldējumu veidiem – garšas un krāsas tiem ir visdažādākās. Tieši gada siltākajos mēnešos ražotāji sarūpējuši arī akcijas. Diemžēl ne visiem iedzīvotājiem par tām ir prieks…

Saldējums “Māja” piedāvā akciju – nopērkot vienu, iespējams laimēt vēl vienu ekstra saldējumu. Vienīgais noteikums – jāatrod saldējuma kociņš ar uzrakstu bonuss.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Jelgavniece Lolita ieguva laimīgo saldējuma kociņu. Tomēr problēma radās mirklī, kad viņa vēlējās to samainīt pret jaunu saldējumu. Ieejot veikalā ar kociņu, pārdevēji atteica to mainīt. Par šādu akciju viņi dzirdot pirmoreiz.

“Man jāstaigā pa visiem veikaliem un jāprasa – vai jūs to maināt? Rodas ļoti neērtas situācijas veikalos. Nu, nav tur līdz galam viss izdomāts!”

Loterijas noteikumos ir minēts plašs klāsts ar tirdzniecības vietām, kurās saldējumu ir iespējams samainīt. Bez Tabu komanda noskaidro – vai paši veikalu pārdevēji ir informēti par šādu akciju?

Apēdot kaudzi saldējuma, beidzot ir izdevies iegūt laimīgo kociņu. Apsekošanu sākam Rīgas centra veikalā. Tirdzniecības vietā ir izkārti plakāti ar loteriju, tomēr pārdevēja saldējuma kociņu nemaina. Viņai šādas instrukcijas neesot, tāpēc viņa kociņu pieņemt apmaiņā pret jaunu saldējumu nevar.

Savukārt citā galvaspilsētas centra veikalā loterijas balvu izdodas iegūt. Pārdevēja stāsta, ka lozi iespējams apmainīt tikai pret vaniļas saldējumu. Tirdzniecības vietā tas bija, tāpēc Bez Tabu komanda balvu ieguva.

Tomēr citā apsekotajā vietā saldējumu “Māja” neieguvām. Iemesls tam pavisam vienkāršs – saldējumi uz kociņiem ir izpirkti. Akcijas produktus ir iespējams samainīt tikai pret saldējumiem uz kociņu. Ja tādi būtu uz vietas – maiņa notiktu.

Akcijas saldējumi atradās visās tirdzniecības vietās, tomēr ar laimesta iegūšanu gan gāja švakāk. Absurdi, jo paši saldējuma ražotāji neesot kompetenti situāciju komentēt.

Par šo akciju atbildīgi ir nevis saldējuma ražotāji, bet gan reklāmas aģentūra “Bangbang media group”. Pēc piecu dienu mēģinājumiem sazināties ar aģentūru, beidzot tas izdodas. Aģentūras pārstāvji sola situāciju labot un tirdzniecības vietas apsekot, lai varētu informēt darbiniekus un ikvienam laimīgās lozes ieguvējam izsniegt pelnīto saldējumu!

Bez Tabu komanda par situāciju informēja Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju. Arī viņi veikalos veiks pārbaudes, lai pavisam drīz ikviens laimīgais kociņš varētu tikt samainīts pret saldējumu.

Foto

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI! 41

Tests – nosaki savu pedantisma līmeni! Iespējams, tu jau sen kaitini savus draugus un tuvākos! Pārspīlēta kārtībmīle vai Miss bardaks, to vari noskaidrot šeit.

Lasi vēl