Tracis reklāmas dēļ! Vai sievietēm modē atkal spalvainas paduses?

4 komentāri

Ieraugot apģērbu veikala H&M reklāmu televīzijā, Bez Tabu skatītājs uzdod jautājumu: ”Vai tas ir normāli, ka mūsdienās sievietēm ir spalvainas paduses?”

Modes kampaņā redzams pavisam īss kadrs ar sievieti, kuras paduses klāj apmatojums. Klipa uzņemšanā piedalījusies arī pēc miesasbūves korpulenta dāma, sievietes ar zēngalviņu un izteiktiem muskuļiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

H&M kompānijas PR menedžere Latvijā Sanita Kalniņa skaidro, ka kampaņas mērķis bijis izcelt daiļā dzimuma dažādību!

Ar šo kampaņu mēs vēlamies iedrošināt sievietes visā pasaulē būt tādām, kādas viņas ir. Mēs vēlamies parādīt, ka H&M ir par iekļautību un dažādību, mēs vēlamies iedvesmot klientus būt patiesiem un ģērbties atbilstoši savam personiskajam stilam. H&M ir gaidīts ikviens.

Veikala skatlogos gan redzami tikai ļoti slaidi manekeni, turklāt to paduses slēpj apģērbs. Bez Tabu aptaujāja vīriešus un sievietes, lai noskaidrotu abu dzimumu domas par padušu apmatojumu. Visi atzina, ka labāk no nevēlamajiem matiņiem atbrīvoties.

Foto

Dermatoloģe Linda Kapteine novērojusi, ka arī stiprā dzimuma pārstāvji nereti meklē veidus, kā atbrīvoties no padušu matiņiem. Turklāt, valstīs, kurās ir ļoti silts klimats, tā esot nepieciešamība.

Padušu rajonā notiek intensīva svīšana, un, ja padusēs ir matiņi, tad cilvēka individuālā sviedru smaka ir intensīvāka un ilgstošāka!

Visas liekā apmatojuma atbrīvošanās metodes esot pieļaujamas, ja tiek veiktas pareizi. Tās atšķiras ar drošību un matiņu neataugšanas ilgumu. Piemēram, matiņus ir jāskuj katru dienu vai katru otro dienu, jo tie ātri ataug.

Savukārt, veicot epilāciju, ir lielāks iekaisuma un dažādu strutainu veidojumu risks. Vissaudzīgākā esot lāzerepilācijas metode. Tādā veidā netiek traumēta ādas virskārta un matiņi ataug ļoti lēnu. Tiesa, salīdzinot ar skūšanos un vaksāciju, arī izmaksā krietni dārgāk.

Kā Tu atbrīvojies no liekā apmatojuma? Saistītais raksts

Rezultāti:
73%

Skujos

12%

Epilēju

5%

Vaksēju

10%

Neko nedaru

Video

TOP komentāri

  • Zemene
    +3 +3 0

    Zemene

    Tajā reklāmā ir ne tikai neskūtas paduses, bet arī sievietes, kuras skūpstās. Man bija savam 5gadīgajam dēlam jāskaidro, kāpēc tās meitenes bučojas un vai zēniem arī tā jādara. Kauns no tādām reklāmām.
  • nu jau gan
    +1 +1 0

    nu jau gan

    Mana vecuma čomakiem patīk =neskūta vāverīte=, jo pēc tās arī nakts melnumā un kārtīgā pālī atpazīsti "savējo".
  • dzintars
    +1 +1 0

    dzintars

    nu ko tagad lai audzē kur grib savas spalvas,vai visam ari jabūt vaverēm nodzītām , ka nu katrai patīk !!!!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl