1 komentārs
Viens Trampa tvīts ”Toyota” rada 1,2 miljardus dolāru lielus zaudējumus

Viena tvīta cena – mīnus 1,2 miljardi dolāru. Tik sāpīgs japāņu autobūves milzim “Toyota” bija jaunievēlētā ASV prezidenta Donalda Trampa ieraksts viņa iecienītajā sociālajā tīklā “Twitter”, ar kura palīdzību viņš mēdz darīt zināmu savu viedokli dažādos jautājumos. Un, kā jau secināts iepriekš, šiem tvītiem ir liela ietekme.

Ceturtdien Trampa ieraksts vēstīja, ka “Toyota” iecerējusi būvēt rūpnīcu Meksikā, kur plānots ražot automašīnas ASV tirgum. “Nekādā gadījumā! Būvējiet rūpnīcas ASV vai arī rēķinieties ar lielākiem nodokļiem,” rakstīja Tramps.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Foto: bezceļa un ikdienas varonis “Toyota”

Jau piecu minūšu laikā uz to reaģēja finanšu tirgi, un “Toyota” akciju cena nokritās, kā rezultātā autouzņēmuma vērtība samazinājās par vairāk nekā miljardu dolāru.

Kritiku Trampam par viņa izpausmēm tviterī paudis pašreizējais ASV viceprezidents Džo Baidens. Intervijā televīzijā Baidens vērsies pie Trampa, sakot: “Laiks pieaugt, Donald, Tu tagad esi prezidents”.

TOP komentāri

  • lol
    0 0 0

    lol

    Un pareizi ir! Nav ko resnajiem punčiem meklēt iespējas, kā audzēt savu tauciņus!
    Pilnīgi atbalstu domu par to, ka vispār precēm, kuras ražo arī pašā valstī, uz importu jāpiemēro paaugstināts nodoklis! Kāpēc, piemēram, mums vajadzētu pirkt lēto leišu pienu un mūsu pašu piensaimniekiem nīkuļot? Dzeriet paši savu pienu!
    Cerams, ka Tramps BEIDZOT būs tas prezidents, kurš padzenās resnos runčus!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl