Ledus ir sakustējies – tehniskās apskates auto varētu tikt veiktas retāk, spriež Saeimas deputāti. Iniciatīvu par retākām pārbaudēm rosinājusi sabiedrība, savākti 11 000 parakstu. Pret radikālām izmaiņām ir CSDD un Valsts policija, un nedaudz pielaidīgākas valsts iestādes ir attiecībā pret tehnisko pārbaužu veikšanu jaunajiem auto. Neskaidrību joprojām ir ļoti daudz, un reālas izmaiņas nemaz tik ātri nav gaidāmas.

Atpakaļ uz rakstu

10 komentāri

  • NU

    NU

    Kamēr ceļu stāvoklis ir katastrofāls visā valstī (un nav ko lepoties ar pāris ceļiem kas par eiropas naudu remontēti un jau sāk brukt) TA jāiet katru gadu, jo auto stāvoklis LV ir drausmīgs, pērkot lietotu 5-8gadus vecu auto atrast ko prātigu ir neiespējami jo lielākajai daļai hadene ir lupatās kā arī normālas informācijas par apkopēm arī nav. Vecos auto uztur kārtībā retais. Ja ceļu stāvoklis būtu arbilstoš nomaksātiajiem nidokļiem piekrītu ka TA varētu iet 1x 2 gados. Bet pa LV bezceļiem, kas tikai kļust sliktāki neuzkatu ka tas būtu droši. Bet pie tā vainīgi ir tie kas auto nidokļu naudu sabāž visur, tikai ne tur kur tā paredzēta.
  • lasītājs

    lasītājs

    manam fjordam bija briesmīga graboņa . aizbraucu uz skati tur pateica lai nomainu zaldātiņus un atbraucu pēc mēneša . vārdu sakot neko neatrada kautgan pieteicu lai skatās rūpīgi . starp citu zaldātiņiem nebija ne vainas . stūres reikai korpuss bija pārlūzis , bet tas laikam ir mazsvarīgi ja jau nepievērš uzmanību stūres mehānismam . JAUTĀJUMS kamdēļ vispār tāda apskate ir vajadzīga ??? atsevišķās valstīs apskates nau vispār reizi gadā aizdzen savu autiņu uz servisu , tur visu sataisa un dod izziņu , ka auto ir drošs satiksmē . serviss nav ieinteresēts krāpties ar izziņām jo baidās par savu darbību . šinī gadījumā nav no svara kurā gadā autiņš ražots . un ceļa nodoklis tajās valstīs ir pie degvielas .
  • Līga Cipruse(Balode)

    Līga Cipruse(Balode)

    2,77777 reizes mēnesi (garantijas )ietvaros es varu braukt uz Liepāju no Rīgas?Par tehnisko apkopi vairs nav jāmaksā! Ar Domenikss nodrošināto Auto Apkopes Programmu (APP) līdz 80 000 km nobraukuma sasniegšanai vai 4 gadu laikā no pirmās reģistrācijas datuma * bez papildu samaksas tiek veiktas visas automobiļa ražotāja Daimler AG paredzētās obligātās tehniskās apkopes, kas ietver:

    automobiļa periodisku pārbaudi saskaņā ar ražotāja norādījumiem;
    motora eļļu un tās nomaiņu;
    motora eļļas filtru un tā nomaiņu;
    gaisa filtru un tā nomaiņu;
    aizdedzes sveces un to nomaiņu (automobiļiem ar benzīna motoru);
    citus materiālus un to nomaiņu, ko ražotājs paredz plānveida; tehniskās apkopes ietvaros.
    • lasītājs

      lasītājs

      tas pats domeniks mēdz paņemt arī 70E par nummura apgaismojuma lampiņu nomaiņu garantijas ietvaros .
  • juris

    juris

    a nevajag te dirst .liela dala savas miskastes remonte reizi gada pirms skates tik un ta ar pasam letakajam dalam
  • ričs

    ričs

    ja pēc auto stāvokļa sekot laicīgi, tad pat trīs gadus var neiet teh.,pat ar 20 gadus veciem auto .pēc pieredzes zinu. protams ir tādi auto īpašnieki kuriem katru pusgadu vajadzētu iet teh. skati,brauc līdz pēdējam ,kāmēr riepas mašīnu apdzen.... .ja runāt par drošību ne vienmēr teh. skatē atrod visas vainas. KUR ļautiņiem ņemt naudu jauniem auto.tie lohi valdībā ir domājuši'???? līst kredītos vai iet zagt. kad minimalka ir 390. taisiet tautai algas kā sev un būs jauni auto. drošība uz ceļa ne tikai no auto stāvokļa atkarājas,bet arī no vadītaja prakses[ne stāža,bet nosēdētām stundām pie stūres] . atbalstu Lietuvu.nodoklis degvielā,cik nobraukāji tik maksā
  • Aipis

    Aipis

    Reizi divos gados ko tad nečīksti par ceļiem un ceļu nodokļiem ko visi maksā it sevišķi lauku cilvēki par sajātiem ceļiem ko neuztur...
  • Es

    Es

    Tās ir tikai ierēdņu atrunas.Ierēdņiem derētu aizdomāties par to kad pacēla ceļu nodokli daudzi laucinieki šogad vairs neiet apskates un līdz ar to vairs nepērk degvielu,neapdrošina,nepērk rezervesdaļas un neremontē vairs auto.Pacēla nodokli domājot ka dabūs vairāk budžetā naudu bet neaizdomājās ka patiesībā zaudēs daudz vairāk neka iegūs!
  • aldis kokarevics

    aldis kokarevics

    ko nu pļūta-plīst un lūzt....smadzenes tiem badmirām,tad arī paliks vairāk nauda remontiem.kur statistika,cik avāriju notiek tehnisku iemeslu dēļ?kaut kā nav dzirdēts,eiropā lielāki nodokļi.....bet algas kādas? un daudzi braukā ar vecām mašīnām,pats tiku remontējis viņiem uz skati,arī ar pirmo neiziet,pie sīkumiem nesienas,nobrīnījos-lv 100% neizlaistu!
  • vecais

    vecais

    viens otrs vecais autiņš ir daudz reiz labākā tehniskā kārtībā nēkā jaunāki auto ,kuri ņemti kredītos, un nepietiek naudas gan kredītu nomaksai, kur nu vēl remontam.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!