Komentāri

Šobrīd Latvijā ir trīs tūkstoši kilometru ceļu, kas ir avārijas stāvoklī, daļa pat slēgta. Situācija valstī varētu mainīties tad, ja būtu viens stratēģiskais uzņēmums, kas atbildētu par ceļu kvalitātes uzraudzību, tā raidījumā 900 sekundes sacīja uzņēmuma Latvijas autoceļu uzturētājs valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs.

Jau ziņots, ka avārijas bedrīšu lāpīšanai janvārī galvaspilsētā Rīgā vien ir iztērēti 50 tūkstoši eiro. Visā valstī šogad ceļu remontam plānots tērēt 319 miljonus eiro, kas ir par piektdaļu vairāk nekā pagājušajā gadā. Tas nozīmē – ja finansējums arī nākamajos gados netiks samazināts, pēc gadiem 15 bedrīšu lāpīšana tiks izkausta, vēsta raidījums 900 sekundes.

Sniega nokušana atklāj traģisku ainu uz Latvijas ceļiem, tomēr naudas to labošanai neesot

Skaties.lv jau vēstīja, – Latvijas ceļi joprojām ir nopietns izturības tests automašīnām – ja nepaveicas un gadās iebraukt kādā no bedrēm, kas pēc atkušņa šķiet uzradušās kā sēnes pēc lietus, īpašniekam jāver vaļā maciņš un jābrauc uz tuvāko servisu. Tuvākajā laikā situācija arī būtiski nemainīsies, jo ceļu seguma kvalitāte ir zema un budžetā neesot līdzekļu, lai tos labotu kopumā, tāpēc iztiek ar ierasto bedrīšu lāpīšanu.

Video

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl