1 komentārs

Ziemai pamazām atkāpjoties, pat uz svarīgām transporta maģistrālēm skats paveras kā kaujas laukā. Rīgas dome atzīst, – ceļi bojājas tik strauji, ka dienesti nespēj tikt galā.

Bišumuižas iemītniece Linda stāsta, ka iedzīvotāji jūtas kā ķīlnieki. Lai apbrauktu bedres, strauji jābremzē. Tas rada avārijas draudus, jo nezinātāji, kas brauc aizmugurē, var ietriekties automašīnā. Otrs variants ir raut stūri uz sāniem, bet, ja pretējā pusē kāds brauc, var notikt frontāla sadursme.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Trīs gadus iedzīvotāji centušies pievērst ceļu uzturētāju un pašvaldības uzmanību, bet pamatīgs risinājums nav rasts. Lai gan Bišumuižā smagie auto nedrīkst braukt, tie pārkāpj noteikumus un, steigā traucoties cauri, no jauna izdangā ceļu. Nopietns ceļu remonts te nav bijis gadiem, tā vietā pašvaldība naudu tērē, lāpot bedrītes.

Lielākos bojājumus ceļiem nodara tieši smagie auto. Vietējo iedzīvotāju cīņa pret “fūrēm” šajā vietā ir kā pret vējdzirnavām – pat policija nepalīdz.

Policijai mēģinājām teikt, lai veic prevencijas pasākumu kravas auto, tās nedrīkst braukt. Cik ir zvanīts, viņi saka – rakstiet vēstuli, mums nav laika, nav iespēju. Nevaram te savas mašīnas likt, lai skatītos, vai smagie brauc, vai nebrauc.

Linda Videjusa-Jureviča
autovadītāja

Policijai mēģinājām teikt, lai veic prevencijas pasākumu kravas auto, tās nedrīkst braukt. Cik ir zvanīts, viņi saka – rakstiet vēstuli, mums nav laika, nav iespēju. Nevaram te savas mašīnas likt, lai skatītos, vai smagie brauc, vai nebrauc.

Pamatīgas bedres sociālo tīklu lietotāju fiksējuši arī Krasta ielā, Skanstes apkārtnē, vairākas maģistrālajās ielās – lielākoties tiešām tur, kur kursē smagie auto. Pašvaldībā atzīst, ka bedrītes veidojas tādā ātrumā, ka dienesti nespēj visas aizbērt.

Edmunds Valpēters
RD Satiksmes departamenta pārstāvis

Mēs aicinām autovadītājus izturēties ar sapratni, ziņot mums par šīm vietām, bedres veidojas strauji, tas var notikt pāris stundu laikā. Pat ja esam iepriekšējā dienā avārijas situāciju novērsuši, aizlāpījuši, bedre turpina veidoties blakus ielāpam. Var likties, ka bedrītes nav aizlāpītas, bet tas ir lielāks posms.

Ceļu uzturēšanas izdevumiem, kas apvienoti ar dažādiem citiem uzdevumiem, piemēram, zāles pļaušanu, šogad tiek atvēlēti 16,5 miljoni eiro. Februārī bedrītes salabotas 4700 kvadrātmetru apmērā, un par to samaksāti 150 tūkst. eiro nodokļu maksātāju naudas.

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

TOP komentāri

  • spanch
    0 0 0

    spanch

    Edmunds Valpēters
    RD Satiksmes departamenta pārstāvis

    Mēs aicinām autovadītājus izturēties ar sapratni, ziņot mums par šīm vietām, bedres veidojas strauji, tas var notikt pāris stundu laikā. Pat ja esam iepriekšējā dienā avārijas situāciju novērsuši, aizlāpījuši, bedre turpina veidoties blakus ielāpam. Var likties, ka bedrītes nav aizlāpītas, bet tas ir lielāks posms. ============= nu jus jau sapratat ja - 100 tukstos sur,100 tukstos tur,katru menesi, - patiesiba loti bagati dzivojam.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl