Šajā reklāmā ir gandrīz viss!

Komentāri

Kādreiz gan saule bija spožāka, gan zāle zaļāka. Arī autoreklāmas bija košākas. To, acīmredzot, ir sapratuši franču autobūves Peugeot spožākie prāti un jaunākajam automodelim izveidojuši gandrīz 30 gadus vecas reklāmas atdarinājumu Peaugeot  205 GTI. 

Jāsaka, ka gan oriģināls, gan atdarinājumu ir pārliecinoši.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Te oriģināls:

Un šeit – jaunā reklāma:

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl